ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیک اسکوتر T60
تکنولوژی

اسکوتر الکتریکی جدید Segway خود را به ایستگاه شارژ می‌رساند

کمپانی Segway-Ninebot که در چین مستقر است از یک اسکوتر الکتریکی نیمه خودران رونمایی کرده که می تواند خود را به ایستگاه های شارژ برساند. به گزارش رویترز شرکت هایی از جمله اوبر و لیفت از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

کمپانی Segway-Ninebot که در چین مستقر است از یک اسکوتر الکتریکی نیمه خودران رونمایی کرده که می تواند خود را به ایستگاه های شارژ برساند. به گزارش رویترز شرکت هایی از جمله اوبر و لیفت از همین حالا در بین مشتریان این اسکوتر صف کشیده اند.

به طور معمول سرویس دهنده های اسکوترهای اشتراکی، در انتهای روز کارمندان خود را به سطح شهر می فرستند تا این وسیله های الکتریکی را جمع آوری کرده و برای روز بعد شارژ کنند. علاوه بر این معمولاً استفاده کنندگان، اسکوترها را در مقصد خود و در پیاده روها رها می کنند و این موضوع ممکن است برای برخی افراد سالمندان یا افراد توان یاب پیاده مانع ایجاد کند. راه حل تمامی این مشکلات می تواند یک اسکوتر خودران باشد.

کیک اسکوتر T60

به گفته «گائو لوفنگ»، مدیر شرکت Segway-Ninebot این مدل «کیک اسکوتر T60» نام گرفته و از طریق ارتباط ابری کنترل می شود. به این ترتیب هزینه نگهداری کاهش پیدا می کند و به اشتراک گذاری اسکوترها نیز به صرفه تر می شود. علاوه بر این اسکوترهای خودران مشکل افتادن در رودخانه ها، دریاچه ها یا حتی اقیانوس را ندارند. این معضل اخیراً نگرانی هایی در مورد آلودگی اکوسیستم آب راه ها را بر انگیخته است.

البته اوبر، لیفت و دیگر مشتریان احتمالی قرار نیست به طور کامل ناوگان مدل های فعلی اسکوترهای خود را کنار بگذارند؛ چرا که کیک اسکوتر T60 قیمت بسیار بالای معادل با 1420 دلار دارد. در مقایسه باید اشاره کرد که دیگر مدل های اسکوترهای ناین بات بین 100 تا 300 دلار به فروش می رسند.

به گزارش رویترز کمپانی تولید کننده این اسکوتر از ماه آتی میلادی آزمایش آنها را آغاز می کند و انتظار می رود کیک اسکوتر T60 در سه ماهه اول سال 2020 به دست مشتریان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی