ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تولید پنل‌های LCD را باز هم کاهش می‌دهد

سامسونگ دیسپلی از احتمال توقف یکی از دو خط تولید پنل LCD در کره جنوبی خبر داده که ناشی کاهش رونق پنل‌های LCD، رشد رقبای چینی و افت قیمت این محصولات است. سامسونگ دیسپلی در ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

سامسونگ دیسپلی از احتمال توقف یکی از دو خط تولید پنل LCD در کره جنوبی خبر داده که ناشی کاهش رونق پنل‌های LCD، رشد رقبای چینی و افت قیمت این محصولات است.

سامسونگ دیسپلی در حال حاضر دو خط تولید LCD را در کره جنوبی و یک خط تولید را در چین اداره می‌کند. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد:

سامسونگ دیسپلی به تنظیم خروجی‌های تولید و امکانات عملیاتی خود مشغول است و این شرایط به خاطر عرضه بیش از حد و بدتر شدن وضعیت سودآوری به وجود آمده است. فعلا ما در مرحله تصمیم گیری در مورد به تعلیق درآوردن یک خط تولید هستیم اما هنوز تصمیم قطعی در این باره نگرفته‌ایم.

 پنل LCD سامسونگ

بیشتر شدن رقبای چینی، رو آوردن به پنل‌های پیشرفته‌تر OLED و کم شدن تقاضا برای استفاده از LCD در اسمارت‌فون‌ها منجر به کاهش قیمت پنل LCD سامسونگ و سازنده دیگر کره‌ای یعنی ال جی شده است. رقیب هم وطن سامسونگ هم اخیرا یکی از خطوط تولید LCD خود را به OLED تبدیل کرد و حالا احتمال دارد سامسونگ دیسپلی هم این راه را طی کند.

علاوه بر این به گفته مقام ارشد بخش LG Display، این شرکت سناریوهای مختلف دیگری را هم برای سایر خطوط تولید LCD خود در سر می‌پروراند چرا که قیمت محصول اصلی این بخش یعنی LCD تلویزیون 50 اینچ با کاهش 7.5 درصدی در ماه‌های آوریل-ژوئن امسال نسبت به سال قبل مواجه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی