ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

نگاه نزدیک دیجیاتو: شارژ باتری گلکسی نوت 10 پلاس چقدر طول می کشد؟ [تماشا کنید]

پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 پلاس چند روزیست که به دست ما رسیده و تست های مختلفی را پشت سر می گذارد. یکی از ویژگی های سری نوت 10، پشتیبانی از فناوری شارژ ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 پلاس چند روزیست که به دست ما رسیده و تست های مختلفی را پشت سر می گذارد. یکی از ویژگی های سری نوت 10، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی است که با توجه به ظرفیت بالای باتری آنها کاملاً ضروری به نظر می رسد. در این ویدیو می خواهیم ببینیم گلکسی نوت 10 پلاس با باتری 4300 میلی آمپر ساعتی طی چه زمانی به طور کامل شارژ می شود. با دیجیاتو همراه باشید.

همان طور که می بینید شارژ سریع 25 واتی گلکسی نوت 10 پلاس دست کمی از فناوری سوپرشارژ 40 واتی هواوی در گوشی پی 30 پرو ندارد. پرچمدار جدید سامسونگ طی 10 دقیقه تا 21 درصد شارژ می شود و این رقم در 30 دقیقه به 57 درصد می رسد. شارژ کامل باتری 4300 میلی آمپر ساعتی این گوشی هم به حدود 66 دقیقه زمان نیاز دارد.

برای مقایسه، هواوی پی 30 پرو با باتری 4200 میلی آمپر ساعتی و سوپرشارژ 40 واتی طی 10 دقیقه تا 25 درصد، طی 30 دقیقه تا 73 درصد و طی حدود یک ساعت هم به طور کامل شارژ می شود.

شارژر 45 واتی سامسونگ برای گلکسی نوت 10 پلاس

البته همان طور که می دانید گلکسی نوت 10 پلاس برخلاف برادر کوچک تر خود از شارژ فوق سریع 45 واتی هم پشتیبانی می کند، اما شارژر مخصوص آن داخل جعبه قرار نگرفته و باید آن را به قیمت 50 دلار به شکل جداگانه از خود سامسونگ بخرید. تجربه ما نشان داد شارژ سریع 25 واتی برای این گوشی کفایت می کند و نیازی نیست برای چند دقیقه زودتر شارژ شدن گوشی، هزینه اضافه بپردازید.

با این حال اگر قصد خرید شارژر پرقدرت از برندهای دیگر را دارید، توجه کنید که شارژر مورد نظر حتماً باید از استاندارد Power Delivery یا PD پشتیبانی کند و بتواند خروجی 15 ولت با جریان 3 آمپر را تأمین نماید. همچنین برای استفاده از شارژ سریع 45 واتی به کابل دو سر USB-C با پشتیبانی از استاندارد USB 3.1 نسل دوم نیاز خواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی