ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس Hire گوگل در سال 2020 از دسترس خارج خواهد شد

گوگل رسما اعلام کرد که سرویس Hire را که برای ردگیری درخواست‌های کاریابی و به منظور استفاده کارفرمایان راه‌اندازی شده بود از دسترس خارج می‌کند. این سرویس دوسال پیش و برای ساده‌تر کردن پروسه استخدام ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

گوگل رسما اعلام کرد که سرویس Hire را که برای ردگیری درخواست‌های کاریابی و به منظور استفاده کارفرمایان راه‌اندازی شده بود از دسترس خارج می‌کند. این سرویس دوسال پیش و برای ساده‌تر کردن پروسه استخدام عرضه شده بود.

در سرویس Hire مجموعه خدماتی مثل جستجو برای کارجویان، زمان‌بندی مصاحبه‌ها و فراهم کردن بازخورد درباره استخدام‌های بالقوه در سرویس G Suite گوگل ارائه می‌شد. در واقع سرویس استخدام گوگل برای سازمان‌های با ابعاد متوسط درنظر گرفته شده بود که بر اساس تعداد لایسنس‌های مورد نیاز برای ابزار G Suite در محدوده قیمت 200 تا 400 دلار قرار می‌گرفتند.

Hire درست بعد از اینکه گوگل Bebop را با هزینه 380 میلیون دلاری در سال 2015 در اختیار گرفت به وجود آمد. Bebop شرکتی است که در ابتدا توسط موسس VMWare، «دایان گرین» پایه‌گذاری شده بود. گرین بعد از این به عنوان مدیر عامل بخش کلاود گوگل مشغول به کار شد.

سرویس Hire

گوگل با ایمیلی به این مضمون کاربران Hire را از توقف کار این سرویس با خبر کرد:

با اینکه Hire تا به اینجا عملکرد موفقیت آمیزی داشته اما در حال حاضر تمرکز منابعمان را روی سرویس‌های دیگری مثل گوگل کلاود خواهیم گذاشت. از کاربرانمان عمیقا سپاسگذار هستیم و از قهرمانان و حامیانی که در این راه به ما ملحق شده و کمکمان کردند نیز تشکر می‌کنیم.

البته قرار نیست سرویس Hire به همین زودی از دسترس خارج شود و کاربران می‌توانند به مدت 1 سال و تا 2020 از آن استفاده کنند. البته بدیهی است که طی این مدت خدمات جدیدی به آن اضافه نخواهد شد.

گوگل همچنین اعلام کرده که قصد دارد هزینه‌های دریافتی برای این سرویس را هم متوقف کند و کاربران بعد از اتمام صورت حساب دوره بعدیشان هیچگونه هزینه اضافی پرداخت نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی