ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ مرگ پایان همه چیز نیست

در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتشار فیفا 20 برای کنسول‌ها و پی‌سی، امسال موبایل گیمرها هم از این قائله بی‌نصیب نمانده‌اند و EA نسخه بتای فیفا موبایل را از هفته گذشته در ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

در فاصله کمتر از یک ماه مانده به انتشار فیفا 20 برای کنسول‌ها و پی‌سی، امسال موبایل گیمرها هم از این قائله بی‌نصیب نمانده‌اند و EA نسخه بتای فیفا موبایل را از هفته گذشته در دسترس آن‌ها قرار داده است. این نسخه آزمایشی برای iOs و اندروید قابل دانلود است و می‌توانید تا 20 شهریور (11 سپتامبر) آن را دریافت کرده و بازی کنید.

خبرهای فوتبالی به فیفا موبایل ختم نمی‌شود و سگا و Sports Interactive بازی‌های مربیگری فوتبال Football Manager 2020 Touch و Football Manager 2020 Mobile را برای اندروید و iOS معرفی کرده‌اند. اگر با تفاوت این دو نسخه آشنا نیستید هم بگوییم که نسخه Mobile سبکتر بوده و روی دستگاه‌های بیشتری اجرا می‌شود. از آن طرف نسخه Touch هم فقط برای تبلت‌ها و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. بازی‌ها برای عرضه در ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده‌اند و اطلاعات بیشتر هم با نزدیک شدن تاریخ انتشار منتشر خواهد شد.

یک خبر خوب برای دوستداران ماریو داریم و آن هم این است که تاریخ انتشار بازی ماریو کارت تور (Mario Kart Tour) برای اندروید و iOS اعلام شده و می‌توانید 3 مهر (25 سپتامبر) را در تقویم‌هایتان علامت‌گذاری کنید.

در سوی دیگر خبرهای پرشمار این هفته، سوپر سل با یک بازی استراتژی جنگی قرار دارد که Rush Wars نام گرفته و در حال حاضر نسخه بتای آن در گوگل پلی برای برخی کشورها در دسترس قرار گرفته است. این بازی قرار است ترکیبی از مکانیزم بازی‌های قبلی سوپرسل باشد بنابراین اگر از طرفداران کارهای قبلی این استودیو هستید احتمالا از تجربه آن لذت خواهید برد.

اگر هفت‌سنگ‌های گذشته دیجیاتو را دنبال کرده باشید حتما یادتان هست که در مورد بازی مورد انتظار Dead Cell صحبت کرده‌ایم. این بازی که قرار بود اواخر تیر ماه منتشر شود با تأخیری بیش از یک ماه مواجه شد اما بالاخره در این هفته شاهد انتشار آن برای iOS بودیم.

Dead Cells

فیفا موبایل

این بازی که در ابتدا برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر شده بود حالا به دستگاه‌های iOS هم آمده تا تجربه خوب این بازی را روی موبایل هم تکرار کند. Dead Cells یک اکشن پلتفرمر در سبک metroidvania  است که در آن باید قلعه‌های گسترده و مدام در حال تغییر را جستجو کنید. اگر این توضیحات برایتان آشناست احتمالا یاد سری بازی‌های محبوب کسلوانیا افتاده‌اید. در واقع Dead Cells هم از المان‌های همین سری استفاده کرده تا تجربه‌ای به یاد ماندنی برایتان خلق کند.

مبارزات بازی سخت اما قابل انجام هستند. باید مدام در بازی بکشید و بمیرید و یاد بگیرید و یادتان باشد که مردن پایان همه چیز نیست. بیش از 50 سلاح در بازی گنجانده شده تا مبارزات تنوع و هیجان بیشتری داشته باشند و با پیشروی در بازی قابلیت‌های جدیدی کسب می‌کنید که با استفاده از آن‌ها راه‌های مخفی قلعه برایتان قابل دسترس می‌شود. اگر آیفون دارید بیشتر از این معطل نکنید و همین حالا یکی از بهترین اکشن پلتفرمرهای موبایل را دانلود کنید.

Dead Cells

Dead Cells

سازنده: Playdigious قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 663.5 مگابایت زبان:

Mage Dice

مثل بازی‌های دیگر %111 از Mage Dice هم می‌توانید انتظار گرافیک لذت‌بخش و گیم‌پلی جذاب داشته باشید. در این بازی باید برای احضار وردهای جادویی تاس بریزید تا با استفاده از آنها بتوانید به دشمنان پر تعدادتان حمله کنید.

اگر دشمنان به کاراکترتان برسند با حمله‌هایشان از میزان سلامتیتان کاسته و شما را نابود می‌کنند. همانطور که مشخص است بازی مکانیزم بسیار ساده‌ای دارد و به عنوان یک بازی آرکید سرگرم کننده می‌تواند شما را به خودش مشغول کند.

Mage Dice

Mage Dice

سازنده: 111% قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 65/291.2 مگابایت زبان:

Tombshaft

همانطور که از اسم بازی می‌شود حدس زد با یک بازی جستجوی گنج طرف هستیم. Tombshaft مکانیزمی مثل یک پلتفرمر دو بعدی دارد و در آن وارد مقبره‌های مختلف می‌شوید و با رفتن به اعماق آن‌ها، گنج‌های مخفیشان را پیدا می‌کنید. این مقبره‌ها به صورت تصادفی تولید می‌شوند و به همین خاطر تنوع گیم‌پلی بازی را بالا می‌برند.

با جمع‌آوری گنج می‌توانید کاراکترهای مختلف را که هرکدام قابلیت‌های جدیدی در اختیارتان قرار می‌دهند آنلاک کنید. موسیقی 8 بیتی زیبایی هم در بازی گنجانده شده و با این حساب می‌توانید انتظار یک بازی خوب آرکید در استایل کلاسیک را داشته باشید.

Tombshaft

Tombshaft

سازنده: Lucky Kat Studios قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 42/86.8 مگابایت زبان:

Farm Punks

Farm Punks یکی از بازی‌های منحصر بفرد هفته‌های اخیر است که در دسته بازی‌های رانر بی‌نهایت قرار می‌گیرد. منتها یک تفاوت کوچک در مکانیزم بازی وجود دارد. با سوایپ کردن صفحه به جای چرخیدن در مسیر حرکتتان، در سرازیری یک تپه که پر از موانع مختلف است غلت می‌خورید. پیشروی در بازی ساده است و در چند قدم خلاصه می‌شود: درخت بکارید، میوه‌های آن را پرورش دهید و سپس با چیدنشان آن‌ها را در سرازیری تپه‌ها بغلتانید.

گیم پلی بازی به خاطر کنترل مناسب آن روان است و حتی می‌توانید مسیرهای مختلف و فرعی دیگری را هم کشف کنید. همین خصیصه گیم‌پلی بازی را طولانی‌تر از عناوین رانر دیگر می‌کند و در کنار آن تم متفاوت و زیبای بازی هم جلوه جدیدی به آن می‌بخشد.

Farm Punks

Farm Punks

سازنده: Noodlecake Studios Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 108/311.9 مگابایت زبان:

Wings Of Osiris : Genesis

بال‌های اُسیریس یک بازی shoot 'em up با زاویه دوربین از بالاست که شما را وارد جنگ خیر و شر در قالب یک اکشن مدرن می‌کند. در نقش یک قهرمان جنگ ظاهر می‌شوید که باید انسان‌ها را از شر هوش مصنوعی که برای سلطه کامل بر دنیا طراحی شده نجات دهید.

علاوه بر مبارزات عادی بازی باید با باس‌ها هم بجنگید و تعدادی مکانیزم RPG هم در بازی گنجانده شده تا بعد از بالاتر رفتن لول‌تان شما را سرگرم نگه دارد. عناوین shoot 'em up برای موبایل کم نیستند اما اگر دوست دارید پرواز با هواپیماهای جنگی و بزن بکش را همزمان تجربه کنید Wings Of Osiris: Genesis انتخاب خوبی خواهد بود.

Wings Of Osiris : Genesis

Wings Of Osiris : Genesis

سازنده: Cross Dimension Studio قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 57 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی