ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح رایگان اپل برای تعویض نمایشگر اپل واچ سری 2 و 3

اپل از یک برنامه تعمیر و جایگزینی نمایشگر اپل واچ 2 و 3 خبر داده که به خاطر مشکل ترک خوردن سراسری حاشیه این نمایشگرها اجرا خواهد شد. این شرکت می‌گوید که سری اپل واچ ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

اپل از یک برنامه تعمیر و جایگزینی نمایشگر اپل واچ 2 و 3 خبر داده که به خاطر مشکل ترک خوردن سراسری حاشیه این نمایشگرها اجرا خواهد شد.

این شرکت می‌گوید که سری اپل واچ 2 و 3 در موارد معدودی دچار ترک خوردگی‌هایی در حاشیه نمایشگر می‌شوند که از یک سمت نمایشگر آن شروع شده و دور تا دور آن ادامه پیدا می‌کند. کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند می‌توانند به صورت رایگان در مراکز تأیید شده سرویس‌دهی و خدمات اپل نمایشگر ساعت خودشان را تعویض کنند.

نمایشگر اپل واچ 2

علاوه بر این کاربران می‌توانند با بخش پشتیبانی اپل برای تعمیر پستی هم ارتباط برقرار کنند. اپل اعلام کرده تمام ساعت‌های آلومینیومی سری 2 و سری 3 شامل این خدمات می‌شوند. البته به نظر می‌رسد که تعویض نمایشگر فقط برای ساعت‌هایی که نمایشگر آن‌ها دقیقا مطابق با توضیحات بالا ترک خورده باشد انجام خواهد شد و اگر ترک خوردگی نمایشگر با الگوی ذکر شده مطابقت نداشته باشد در این برنامه جای نخواهد گرفت.

اپل همچنین گفته که کاربران تا سه سال بعد از اولین تاریخ عرضه رسمی اپل واچ 2 و 3 یا 1 سال پس از آغاز برنامه تعمیر نمایشگر قادر خواهند بود از این خدمات استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی