ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کفش هوشمند نایکی Adapt Huarache شما را از بستن بند خلاص می‌کند

نایکی جدیدترین کفش هوشمند خود به نام نایکی Adapt Huarache را رونمایی کرد. این کفش قابلیت باز و بسته کردن بند کفش را داشته و می توان از طریق سیری آن را کنترل کرد. کاربر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

نایکی جدیدترین کفش هوشمند خود به نام نایکی Adapt Huarache را رونمایی کرد. این کفش قابلیت باز و بسته کردن بند کفش را داشته و می توان از طریق سیری آن را کنترل کرد.

کاربر می تواند با نصب برنامه Nike Adapt از طریق اپل واچ یا آیفون بند کفش Adapt Huarache را بدون دخالت دست باز و بسته کند.

نایکی می گوید این کفش همانند مدل هوراچی (Huarache) سال 1991 از لاستیک مصنوعی نئوپرن و اسکلت خارجی بهره مند است، با این تفاوت که در مدل جدید دو چراغ LED با قابلیت تغییر رنگ به زیر هر جفت اضافه شده. رنگ آمیزی چراغ ها با توجه به پاها و فعالیت ها قابل تغییر دادن است.

کاربران می توانند به کمک Siri Shortcuts دستوراتی که بیشتر استفاده می شوند را در دسترس قرار دهند. برای این منظور می توان دستورات باز کردن و بستن بندها و یا تعویض چراغ را دم دست قرار داد.

کفش نایکی Adapt Huarache از تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) در اپلیکیشن SNKRS و در بعضی فروشگاه ها عرضه خواهد شد. سازنده هنوز قیمت این محصول را اعلام نکرده ولی به نظر نمی رسد قیمت چندان بالایی داشته باشد چون کفش Adapt BB که اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد تنها 350 دلار قیمت داشت.

جالب است بدانید کفش Adapt BB مدت کوتاهی پس از عرضه به دلیل به روز رسانی اندروید به مشکل خورد به طوری که کاربر نمی توانست بند آن را باز و بسته کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی