ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ۳۰ پرو
تکنولوژی

تاریخ معرفی هواوی میت 30 پرو مشخص شد

بر خلاف صحبت‌هایی که در مورد عدم حضور اندروید در گوشی‌های جدید هواوی به گوش می‌رسد این شرکت همچنان هم روی برنامه‌هایش برای معرفی میت 30 پرو اصرار دارد. شرکت چینی در شبکه‌های اجتماعی تأیید ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

بر خلاف صحبت‌هایی که در مورد عدم حضور اندروید در گوشی‌های جدید هواوی به گوش می‌رسد این شرکت همچنان هم روی برنامه‌هایش برای معرفی میت 30 پرو اصرار دارد. شرکت چینی در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرده که خانواده میت 30 روز 28 شهریور (19 سپتامبر) درمونیخ معرفی خواهد شد.

قبلا شایعاتی از این تاریخ در جلسه پرسش و پاسخ معرفی EMUI 10 به گوش رسیده بود. با توجه به اینکه هواوی لایسنس استفاده از سیستم عامل گوگل یعنی اندروید را در اختیار ندارد دقیقا مشخص نیست که باید چه انتظاری از رویداد معرفی گوشی‌های جدید هواوی داشته باشیم. این موضوع می‌تواند به معنای عملکرد فاجعه‌بار این گوشی‌ها در بازارهای خارجی باشد چرا که کاربران در سراسر دنیا به سرویس‌های گوگل متکی هستند.

میت 30 پرو

گذشته از سیستم عامل و سایر اطلاعات نرم‌افزاری در مورد بخش‌های سخت‌افزاری میت 30 پرو اطلاعات اندکی در دست داریم. بر این اساس گوشی جدید هواوی از چیپست کایرین 990 استفاده خواهد کرد. البته این پردازنده هنوز معرفی نشده و انتظار می‌رود طی رویداد IFA 2019 از آن رونمایی شود.

علاوه بر این انتظار می‌رود که دوربین این گوشی هم نسبت به میت 20 پرو به روز رسانی قابل توجهی دریافت کند. سایر مشخصات همچنان نامشخص هستند و البته احتمال حضور یک مدل 5G هم در این سری وجود دارد. اگر عکس‌هایی که هفته گذشته از این گوشی منتشر شده به واقعیت نزدیک باشند می‌توان انتظار یک اسمارت‌فون با طراحی زیبا را داشت.

برخی‌ها احتمال می‌دهند که شاید هواوی در جریان رونمایی از میت 30 پرو خبرهای جدیدی هم در مورد گوشی تاشوی میت ایکس خود با عموم به اشتراک بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی