ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شاهین آرپناهی مدیرعامل اپراتور تالیا شد

پیرو تشکیل مجمع عمومی عادی شرکت گسترش ارتباطات تالیا، اعضای جدید هیأت مدیره این شرکت انتخاب و در اولین جلسه هیأت مدیره، شاهین آرپناهی به عنوان مدیرعامل جدید تالیا انتخاب و معرفی شد. اتفاقی که ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

پیرو تشکیل مجمع عمومی عادی شرکت گسترش ارتباطات تالیا، اعضای جدید هیأت مدیره این شرکت انتخاب و در اولین جلسه هیأت مدیره، شاهین آرپناهی به عنوان مدیرعامل جدید تالیا انتخاب و معرفی شد. اتفاقی که از یک ماه پیش و در نمایشگاه الکامپ هم زمزمه‌های آن شنیده می‌شد.

«شاهین آرپناهی» متولد سال ۱۳۵۸ است و پیش از این مدیر کل ارتباطات همراه اول بود و پیش از آن نیز مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور رایتل و سخنگوی این اپراتور بود که خلق و رونمایی از برند رایتل از جمله اقدامات وی در آن مقطع زمانی شمرده می شود. آرپناهی همچنین سوابقی همچون مدیریت بازاریابی و فروش شرکت پارس خودرو و بیش از یک دهه تدریس در دانشگاه های دولتی را در کارنامه کاری خود دارد. او زمانی از چهره‌های رسانه ملی نیز به شمار می‌رفت و مجری برنامه تلویزیونی «گلبرگ» بود

آرپناهی دانش آموخته MBA با گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران است و تحصیلات خود در مقطع دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی را در این دانشگاه ادامه داده است. وی همچنین دارای مدرک کارشناسی آمار و کارشناسی ارشد آمار ریاضی است. انتظار میرود که با تغییرات مدیریتی صورت گرفته، شاهد دور جدیدی از فعالیت اپراتور تالیا و احیاء و بازیابی جایگاه تالیا به عنوان یک اپراتور در صنعت تله کام کشور باشیم.

تالیا بعد از سال‌ها در الکامپ امسال حضور فعالی داشت و زمزمه‌های احیا و بازگشت پرقدرتمندی از خود در رسانه‌ها منتشر ساخت. تالیا بعد از گذشت بیش از ۱۴ سال و مسیرهای پر فزار و نشیبی که طی کرده، حالا قرار است که دوباره با مدیریت جدید و برنامه‌های جدید در مارکت حضور پیدا کند. مسئولین این اپراتور در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بودند که تالیا از بهمن ماه سال گذشته شروع به برندسازی دوباره کرده و بعد از سال‌ها فعالیت، وارد عرصه سیم‌کارت‌های 4.5G شده است. تالیا اکنون حدود ۸۰ هزار مشترک دارد.

همچنین به نظر می‌رسد تالیا همیشه اعتباری بوده و اعتباری خواهد ماند و قصد ندارد حتی در مدیریت جدید روی به سیم‌کارت‌های دائمی بیاورد.  اگر تمایل دارید درباره تاریخچه فعالیت تالیا و مسیر کاری که این سیم‌کارت طی کرده بیشتر بدانید، بد نیست این مطلب را بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی