ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فولد سامسونگ
تکنولوژی

بلومبرگ: گلکسی فولد سال آینده ارزانتر و نازکتر خواهد بود

سامسونگ هنوز نسخه جدید گلکسی فولد را معرفی نکرده اما از همین حالا شایعات و گمانه‌زنی ها در مورد نسل دوم این موبایل در سال آینده به راه افتاده است. بر اساس گزارش بلومبرگ در ۲۰۲۰ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۰

سامسونگ هنوز نسخه جدید گلکسی فولد را معرفی نکرده اما از همین حالا شایعات و گمانه‌زنی ها در مورد نسل دوم این موبایل در سال آینده به راه افتاده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ در ۲۰۲۰ شاهد معرفی نسخه ای از گوشی تاشوی گلکسی فولد خواهیم بود که از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره برده و به سمت داخل تا می شود. نکته جلب این جاست که این دستگاه در حالت بسته ابعادی مربعی دارد و به راحتی در جیب جا می شود. یکی دیگر از تغییرات مورد انتظار کاهش قطر موبایل است که در دست گرفتن آن را در حالت باز یا بسته راحت تر می کند.

انتظار می رود نمایشگر گلکسی فولد سال بعد از نوع اینفینیتی بوده و دوربین سلفی را در خود جای دهد. همچنین پنل بیرونی دستگاه هم به ۲ دوربین مجهز خواهد شد. کمپانی کره ای برای افزایش جذابیت های بصری این محصول با طراح مشهوری به نام Thom Browne وارد همکاری شده است.

با توجه به اینکه قیمت ۲ هزار یورویی نسخه فعلی اغلب افراد را نسبت به آن بی میل کرده احتمالا سال آینده سامسونگ قیمت گلکسی فولد را تا حد معقولی کاهش خواهد داد. البته بخشی از این افت قیمت ناشی از کاهش هزینه های تحقیق و توسعه و به بلوغ رسیدن نسبی فناوری گوشی های تاشو است.

گوشی تاشوی گلکسی فولد
طراحی احتمالی موتورولا ریزر

با توجه به این توصیفات گلکسی فولد سال آینده به موتورولا ریزر تاشو شبهات دارد که لنوو سرگرم توسعه آن است.

به گفته بلومبرگ سامسونگ برای توسعه نمایشگر درونی نسل بعدی گوشی تاشو در حال آزمایش شیشه های انعطاف پذیر فوق نازک است. این در حالی است که نسخه فعلی گلکسی فولد به نمایشگر پلاستیکی منعطفی مجهز شده که حفاظت از آن بر عهده یک لایه پلیمری ضخیم قرار دارد.

بر اساس گزارش رسانه های کره ای سامسونگ جمعه همین هفته و در نخستین روز از IFA 2019 از گلکسی فولد ۲ رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۲ شهریور ۱۳۹۸

    تو جیب جا میشه، تا میشه شبیه glx

مطالب پیشنهادی