ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت ورزشی گارمین Venu با نمایشگر OLED رونمایی شد

کمپانی گارمین که هفته قبل از خانواده ساعت هوشمند فنیکس 6 رونمایی کرده بود، در نمایشگاه ایفا 2019 از سه مدل ساعت هوشمند از خانواده Venu رونمایی کرد. همچنین خانواده Vivoactive و Vivomove نیز با ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۹

کمپانی گارمین که هفته قبل از خانواده ساعت هوشمند فنیکس 6 رونمایی کرده بود، در نمایشگاه ایفا 2019 از سه مدل ساعت هوشمند از خانواده Venu رونمایی کرد. همچنین خانواده Vivoactive و Vivomove نیز با قابلیت های جدید معرفی شدند.

اولین ساعت Venu نام داشته و از نمایشگر 1.2 اینچی لمسی OLED بهره می برد. به دلیل برخورداری از حالت همیشه روشن (always-on) می توان از آن به عنوان یک ساعت روزمره استفاده کرد. این ساعت کاربر را از رویدادهای مهم باخبر کرده و دستیار ورزشکاران در باشگاه است. همچنین می توان خریدهای سوپرمارکت را با آن پرداخت کرد و کیفیت خواب را سنجید.

نحوه انجام صحیح حرکات ورزش های استقامتی، کاردیو، یوگا و پیلاتس در قالب انیمیشن در ساعت Venu قرار داده شده. همچنین وضعیت سلامت کاربر از جمله میزان آب بدن، تعداد نفس ها، استرس، قاعدگی و میزان جذب اکسیژن حین خواب بوسیله پالس اکسیمتر اندازه گیری می شود.

ساعت مذکور با ارسال نوتیفیکیشن به گوشی اندروید یا آیفون، کاربر را از وضعیت سلامتی باخبر کرده و با اسپاتیفای، Deezer و آمازون موزیک سازگار است. ویژگی Garmin Pay نیز برای پرداخت بی دردسر در این ساعت گنجانده شده است. باتری این ساعت تا 5 روز در حالت اسمارت واچ و 6 ساعت در حالت GPS و پخش موزیک دوام می آورد. این گجت پوشیدنی سپتامبر (مهرماه) به قیمت 400 دلار عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند بعدی Vivoactive 4 نام دارد و با قاب 45 میلیمتری تا هشت روز در حالت اسمارت واچ و شش ساعت در حالت GPS و پخش موزیک فعالیت خواهد کرد. مدل کوچکتر به نام Vivoactive 4S با قاب 40 میلیمتری تا هفت روز در حالت اسمارت واچ و 5 ساعت در مد GPS و پخش موزیک دوام خواهد آورد. دیگر خصوصیات این ساعت همانند مدل Venu بوده و به قیمت 350 دلار سپتامبر (مهر ماه) به بازار عرضه خواهد شد.

Vivomove آخرین ساعت هوشمندی است که گارمین از آن رونمایی کرد. این گجت دارای عقربه های مکانیکی بوده و یک نمایشگر کوچک درون صفحه ساعت تعبیه شده است. این ساعت در مدل های Luxe, Style و 3 و 3S به بازار عرضه خواهد شد. ساعت های این خانواده از GPS، Garmin Pay، اندازه گیری میزان جذب اکسیژن حین خواب و ویژگی های دیگری همانند ساعت های Venu و  Vivoactive برخوردارند.

مدل Luxe گران قیمت ترین مدل بوده و با قاب 42 میلیمتری استیل و صفحه یاقوتی مقاوم در برابر خط و خش و بندهای نایلونی یا سیلیکونی به بازار عرضه می شود. مدل Vivomove 3S با قاب 39 میلیمتری و مدل Vivomove 3 با قاب 44 میلیمتری با بندهای سیلیکونی به بازار عرضه می شوند. عمر باتری در این مدل ها 5 روز بوده و از 250 تا 550 دلار قیمت گذاری شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی