ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نامی جدید در دنیای موبایل؛ شرکت TCL اولین گوشی خود را به نام PLEX معرفی کرد

شرکت TCL برای اینکه در دنیای موبایل نامی برای خودش دست و پا کند، اولین گوشی هوشمندش را در نمایشگاه IFA 2019 معرفی کرد. گوشی TCL PLEX محصولی میان رده محسوب می شود اما مشخصات ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۲:۳۰

شرکت TCL برای اینکه در دنیای موبایل نامی برای خودش دست و پا کند، اولین گوشی هوشمندش را در نمایشگاه IFA 2019 معرفی کرد. گوشی TCL PLEX محصولی میان رده محسوب می شود اما مشخصات قابل قبول و قیمت بسیار مناسبی دارد.

شرکت چینی TCL یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تلویزیون در دنیا محسوب می شود ولی سابقه تولید گوشی با برندهای معروفی مثل بلک بری و آلکاتل را نیز دارد. حالا شاهد رونمایی از اولین تلفن هوشمند با برند TCL هستیم. گوشی TCL PLEX از نمایشگر 6.53 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. حفره داخل این نمایشگر در گوشه بالا و سمت چپ، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

با توجه به سابقه TCL در دنیای تصویر، این شرکت فناوری NXTVISION را در نمایشگر گوشی TCL PLEX به کار گرفته تا کیفیت و وضوح تصویر را به شکل آنی بهبود بخشد. این فناوری می تواند تصاویری با بازه دینامیکی استاندارد یا SDR را در لحظه به محتوای HDR تبدیل کند.

پشت گوشی TCL PLEX شاهد ماژول افقی دوربین سه گانه هستیم: دوربین اصلی با سنسور 48 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.8، دوربین ثانویه با سنسور 16 مگاپیکسلی و ضریب اف 2.4 برای ثبت تصاویر فوق عریض، و حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی. قابلیت Super Night با بهره گیری از هوش مصنوعی، امکان عکاسی شبانه با رنگ های دقیق را برای شما فراهم می سازد.

قابلیت تصویر برداری فوق آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه هم در گوشی TCL PLEX دیده می شود. دو فلاش LED و حسگر اثر انگشت هم پنل پشتی را اشغال کرده اند. شیشه پشت دستگاه از ساختار هولوگرافیک سه بعدی برخوردار است که ظاهری زیبا و پریمیوم به آن می بخشد.

چیپست اسنپدراگون 675 و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم ترکیب سخت افزاری مناسبی را برای اکثر کاربران تشکیل می دهند. 128 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه هم در این گوشی تعبیه شده است. گوشی TCL PLEX با اندروید 9 و رابط کاربری TCL UI وارد بازار می شود.

باتری 3820 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی، جک 3.5 میلیمتری هدفون و اپلیکیشن اختصاصی T-Cast برای کنترل تلویزیون های هوشمند TCL هم از دیگر قابلیت های این محصول هستند. این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی طی هفته های پیش رو وارد بازار اروپا می شود. شرکت TCL قیمت 360 دلاری را برای اولین موبایل خود در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸

    قیمتش نسبت به مشخصات خیلی خوبه

مطالب پیشنهادی