ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی غیرهوشمند لایت فون 2 برای ترک اعتیاد به اینترنت معرفی شد

استارتاپ نیویورکی لایت فون گوشی غیرهوشمند لایت فون 2 را معرفی کرد. این محصول برای کسانی است که می خواهند ضروریات یک گوشی را بدون هیچ چیز اضافه و حواس پرت کنی داشته باشند. با ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

استارتاپ نیویورکی لایت فون گوشی غیرهوشمند لایت فون 2 را معرفی کرد. این محصول برای کسانی است که می خواهند ضروریات یک گوشی را بدون هیچ چیز اضافه و حواس پرت کنی داشته باشند. با این گوشی فقط سه کار می توانید انجام دهید: ارسال پیام کوتاه، تماس گرفتن و تنظیم آلارم.

لایت فون 2 تنها 78 گرم وزن دارد و طول و عرض و ضخامت آن به ترتیب برابر با 95.85، 55.85 و 8.75 میلیمتر است. این گوشی از یک نمایشگر E-Ink برخوردار بوده و با سیستم عامل Light OS کار می کند.

باتری 950 میلی آمپر ساعتی آن در حالت استندبای تا هفت روز و با استفاده مداوم تا سه روز دوام می آورد. این دیوایس دارای جک هدفون بوده و توسط درگاه microUSB شارژ می شود.

لایت فون 2 از شبکه 4G LTE پشتیبانی کرده و وای فای و بلوتوث هم دارد ولی هرگز نمی توانید با آن به اینترنت وصل شوید. این یعنی خلاص شدن از شبکه های اجتماعی، تبلیغات مزاحم، اخبار و ایمیل ها.

کاربران در آینده می توانند ماشین حساب، موزیک پلیر و مسیریابی را تا اواخر سال جاری میلادی به گوشی اضافه کنند. سازنده از اضافه شدن GPS هم خبر داده. همچنین می توان تماس های تلفن هوشمند را به این گوشی فوروارد کرد.

شرکت لایت فون قصد دارد با گوشی لایت فون 2 به نجات آن دسته از افرادی بیاید که اعتیاد شدیدی به اینترنت دارند. سازنده می گوید محصول آنها برخلاف دیگر محصولات که کاربر را بنده خود می کنند، به کاربر احترام می گذارد و در خدمت اوست.

گوشی لایت فون 2 در رنگ های خاکستری روشن و مشکی به قیمت 350 دلار از هم اکنون قابل پیش خرید بوده و اواخر ماه اکتبر (مهر) به دست خریدار خواهد رسید. گوشی به صورت آنلاک شده عرضه خواهد شد یعنی با هر سیم کارتی قابل استفاده است. ولی با این قیمت بعید است کسی سمت آن برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی