ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری ریزر و نانولیف برای تبدیل چراغ های هوشمند به کنترلر بازی

شرکت Nanoleaf که توانسته به یکی از تولیدکنندگان اصلی چراغ های هوشمند تبدیل شود حالا با همکاری Razer قرار است محصول جدیدی برای گیمرها تولید کنند که Nanoleaf x Razer Chroma RGB نام گرفته و نورپردازی موزائیکی ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۲

شرکت Nanoleaf که توانسته به یکی از تولیدکنندگان اصلی چراغ های هوشمند تبدیل شود حالا با همکاری Razer قرار است محصول جدیدی برای گیمرها تولید کنند که Nanoleaf x Razer Chroma RGB نام گرفته و نورپردازی موزائیکی هوشمندی برای دیوار اتاق آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

این سرویس به گیمرها امکان این را می‌دهد که Nanoleaf Canvas را با تنظیمات PCشان کنترل کنند. در واقع رنگ‌های Nanoleaf با رنگ‌هایی که در کامپیوتر گیمر به نمایش درآمده همخوانی پیدا می‌کند اما این یکپارچگی به صورت یکطرفه انجام نمی‌شود. کنترل لمسی که Nanoleaf فراهم کرده به این معناست که گیمرها با استفاده از آن‌ها می‌توانند بازی مورد نظرشان را با آن‌ها اجرا کنند یا حتی کامپیوتر را با لمس کاشی متناظر آن روشن و خاموش کنند.

چراغ های هوشمند

موزائیک‌های پیشین Nanoleaf هم با کنترل‌های متعددی قابل برنامه‌ریزی بوده‌اند اما در این مدل گیمرها می‌توانند از این قابلیت در زمان بازی استفاده کنند و Chroma RGB برای کاربردی فراتر از زیبایی طراحی شده است. نورپردازی را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که به رویدادهای داخل بازی واکنش نشان دهد. مثلا امتیاز گرفتن، آماده شدن برای اجرای یک عمل خاص در بازی یا رسیدن به چک پوینت‌های ذخیره می‌توانند باعث چشمک زدن و تغییر رنگ این کاشی‌ها شوند. با این کار توجه گیمر به اتفاقات مهم در بازی با دقت بیشتری جلب خواهد شد.

گیمرها برای استفاده از Nanoleaf x Razer Chroma RGB به هیچ تجهیزات یا هزینه اضافه‌ای نیاز نخواهند داشت و با پرداخت 229 دلار می‌توانند این چراغ هوشمند را خریداری کنند. در واقع وبسایت Razer Synapse نرم‌افزارهای لازم برای کاربران را فراهم کرده و بعد از دانلود آن، فرایند نصب به راحتی انجام خواهد شد. پنل‌های Nanoleaf را می‌توان با چینش‌های متفاوت روی دیوار نصب کرد و این به گیمرها اجازه می‌دهد تا برای چیدن چراغ های هوشمند Chroma RGB خلاقیت به خرج دهند.

به نظر می‌رسد ریزر همچنان در حال توسعه خط تولید RGB های خود است و استقبال کاربران هم نشان داده که تقاضا برای چنین محصولاتی می‌تواند همچنان تضمین کننده موفقیت این محصولات باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی