ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جک ما

گیتار، کلاه گیس و کت چرمی؛ سورپرایز جک ما برای خداحافظی با علی بابا

روز گذشته موسس میلیاردر علی بابا در استادیومی ۸۰ هزارنفری و در یک جشن چهار ساعته با شرکتی که  ۲۰ سال پیش تاسیس کرده بود خداحافظی کرد تا به وعده یک سال پیش خود برای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

روز گذشته موسس میلیاردر علی بابا در استادیومی ۸۰ هزارنفری و در یک جشن چهار ساعته با شرکتی که  ۲۰ سال پیش تاسیس کرده بود خداحافظی کرد تا به وعده یک سال پیش خود برای انتقال قدرت به دنیل ژنگ و همچنین بازنشستگی اش در سن ۵۵ سالگی عمل کرده باشد.

مراسم ویژه ای که علی بابا برای خداحافظی موسس خود ترتیب داده بود با جذابیت های زیادی همراه بود که از حرکات نمایشی خارق العاده گرفته تا موسیقی و شعبده بازی را شامل می شد. در بخش هایی از این نمایش نیز جک ما همراه با کلاه گیسی عجیب و یک گیتار به همراه برخی مدیران عالی رتبه شرکت به روی صحنه آمد و بخش هایی از آواز مورد علاقه اش را برای حاضران در سالن اجرا کرد.

ما در سخنرانی خود به بهانه بازنشستگی اش گفت:

بعد از امشب من زندگی تازه ای را شروع می کنم. باور دارم که دنیا خوب است و فرصت های زیادی دارد و من به قدری شیفته هیجان هستم که تصمیم گرفتم زودتر از موعد بازنشسته شوم.

گفته می شود در بخشهایی از مراسم جک ما به شدت تحت تاثیر تشویق های زیاد کارکنان و آوازهایی قرار گرفته که برای خداحافظی با او سر می دادند و اشک از چشمانش جاری شده. گریه جک ما به قدری برای کاربران چینی جالب توجه بوده که موضوع آن در صدر ترندهای شبکه چینی ویبو قرار گرفته است.

جک ما

جدایی جک ما از علی بابا در حالی رقم می خورد که علی بابا حالا ارزشمندترین کمپانی آسیاست و سرمایه بازاری برابر با ۴۶۰ میلیارد دلار دارد. در حال حاضر بالغ بر صد هزار نفر برای علی بابا کار میکنند و کسب و کار آن نیز اکنون بخش های مختلفی نظیر سرویس های مالی، رایانش ابری و هوش مصنوعی را شامل می شود.

این شرکت همچنین روز گذشته اعلام کرد که شش ارزش کلیدی جدید را برای خود برگزیده که احترام به توازن میان زندگی و کار افراد و تصمیماتشان در این زمینه یکی از آنهاست. این گزاره همانطور که تایید می کنید فاصله زیادی با اظهارات اخیر ما مبنی بر کار کردن در تعطیلات آخر هفته و حتی شب ها دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی