ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

آئودی RS7 اسپرتبک با چهره ای جذاب و پیشرانه ای قدرتمند در فرانکفورت رونمایی شد

کمپانی آئودی از نسل جدید سدان زیبای RS7 اسپرتبک در نمایشگاه خودروی فرانکفورت پرده برداری کرد. این خودرو در واقع نسخه تقویت شده A7 بوده و طراحی فوق العاده جذابی دارد. همانند سایر مدل های ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

کمپانی آئودی از نسل جدید سدان زیبای RS7 اسپرتبک در نمایشگاه خودروی فرانکفورت پرده برداری کرد. این خودرو در واقع نسخه تقویت شده A7 بوده و طراحی فوق العاده جذابی دارد.

2020-audi-rs7-sportback-at-the-2019-frankfurt-motor-show

همانند سایر مدل های مزین به نشان RS، در این خودرو نیز جلوپنجره به رنگ مشکی در آمده است. در دو طرف جلوپنجره ورودی های هوای مثلثی شکل تعبیه شده اند تا نقشی مثبت در تهویه ترمزها ایفا کنند.

چراغ های آئودی RS7 اسپرتبک یکی از شاخص ترین ویژگی های ظاهری آن به شمار می روند. این چراغ ها که توجه ویژه ای به گرافیک آنها شده، RS7 اسپرتبک را خشن نشان می دهند. نمای عقب و کابین RS7 اسپرتبک نیز جذابیت بالایی داشته و بعید به نظر می رسد مورد پسند کسی واقع نشوند.

audi-rs-7-sportback-2019 (5)

نیروبخش آئودی RS7 جدید یک پیشرانه هیبرید نرم 48 ولتی است. قلب اصلی این پیشرانه را موتور 4 لیتری V8 توئین توربو تشکیل می دهد. به لطف این پیشرانه که پیشتر در RS6 Avant هم به کار گرفته شده، RS7 اسپرتبک قدرتی برابر با 591 اسب بخار و گشتاوری برابر با 800 نیوتن متر دارد.

audi-rs-7-sportback-2019 (8)

ارباب حلقه ها مدعی است RS7 اسپرتبک شتاب صفر تا صد را در عرض تنها 3.6 ثانیه محقق نموده و می تواند به نهایت سرعت 250 کیلومتر در ساعت (محدود شده به صورت الکترونیکی) دست پیدا کند. در صورت سفارش پکیج های Dynamic و Dynamic Plus محدودیت سرعت رفع شده و حداکثر سرعت RS7 اسپرتبک به ترتیب به 280 و 305 کیلومتر در ساعت می رسد.

audi-rs-7-sportback-2019 (3)

سیستم تعلیق تطبیق پذیر بادی یکی دیگر از نقاط مشترک RS7 اسپرتبک و RS6 Avant است. در حالت استاندارد، RS7 اسپرتبک 20 میلی متر ارتفاع کمتری نسبت به A7 دارد. هنگام حرکت با سرعت 120 کیلومتر، سیستم تعلیق این خودرو 10 میلی متر از ارتفاع می کاهد تا هوا روی بدنه بهتر جریان پیدا کند.

audi-rs-7-sportback-2019 (6)

برای مواقعی مثل ورود به پارکینگ که معمولا دماغه خودروهای کم ارتفاع به زمین گیر می کند، حالتی به نام lift mode تعریف شده است. با انتخاب این حالت سیستم تعلیق RS7 بیست میلی متر ارتفاع آن را افزایش می دهد.

بر اساس برنامه ریزی ها فروش RS7 اسپرتبک از اوایل سال آینده آغاز می شود. درباره قیمت این سدان سریع و زیبا اطلاعاتی منتشر نشده است.

audi-rs-7-sportback-2019 (9)

گفتنی است ارباب حلقه ها به غیر از نسل جدید RS7 اسپرتبک از یک مفهومی پیشرفته به نام AI:TRAIL quattro نیز در نمایشگاه خودروی فرانکفورت پرده برداری کرده است. این مفهومی با هدف ترکیب فناوری خودران، پیشرانه الکتریکی و توانمندی های آفرود بالا توسعه یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی