ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزییات جدید از رویداد سرفیس؛ احتمال رونمایی از تبلت با دو نمایشگر

مایکروسافت با ارسال دعوتنامه به اهالی رسانه اطلاعات جدیدی از رویداد سرفیس فاش کرد. شایعه شده غول نرم افزاری در این رویداد از چند تبلت جدید، ویندوز لایت، سرفیس دو نمایشگره و اسپیکر قابل حمل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

مایکروسافت با ارسال دعوتنامه به اهالی رسانه اطلاعات جدیدی از رویداد سرفیس فاش کرد. شایعه شده غول نرم افزاری در این رویداد از چند تبلت جدید، ویندوز لایت، سرفیس دو نمایشگره و اسپیکر قابل حمل رونمایی خواهد کرد.

مراسم سرفیس 10 مهر ماه

در دعوتنامه، لوگوی محصول که قسمتی از آن شبیه یک پردازنده طراحی شده را می بینیم. زیر لوگو تاریخ برگزاری رویداد یعنی دوم اکتبر (10 مهر ماه) نوشته شده. گفته می شود این رویداد اهمیت زیادی دارد به همین خاطر هم «ساتیا نادلا» (Satya Nadella)، مدیرعامل مایکروسافت و هم «پانوس پانای» (Panos Panay)، مدیر ارشد این شرکت در این مراسم حضور خواند داشت.

شایعات حاکی از آنند که مایکروسافت در رویداد پیش رو از سرفیس لپ تاپ با چیپ AMD، تبلت سرفیس با چیپ کوالکام و یک سرفیس پروی جدید با درگاه USB-C رونمایی خواهد کرد. احتمالاً پردازنده ای که در تصویر دعوتنامه قرار داده شده به همین مسئله اشاره می کند. همچنین شایعه شده از اولین سرفیس مبتنی بر پردازنده ARM نیز رونمایی خواهد شد.

گزارش شده غول نرم افزاری از یک سرفیس دو نمایشگره هم در این مراسم رونمایی خواهد کرد که به مدت دو سال در حال کار کردن روی آن بوده. خبر ساخت این دیوایس جدید با اسم رمز Centaurus اواسط خرداد ماه امسال منتشر شد.

مایکروسافت در همکاری با اینتل و تعداد دیگری از شرکای خود در حال توسعه یک سیستم عامل جدید با اسم رمز ویندوز لایت است. این سیستم عامل با ظاهر مدرن نسخه ساده شده ویندوز 10 بوده و مخصوص تبلت های دو نمایشگره توسعه داده شده.

احتمال دارد مایکروسافت از اسپیکر قابل حمل خود هم رونمایی کند. تصاویر پتنت این بلندگو چند روز قبل منتشر شد که از شباهت زیاد آن با گوگل هوم مینی خبر می داد. احتمالاً از این اسپیکر برای سرویس Microsoft Teams استفاده خواهد شد.

مراسم مذکور روز 10 مهرماه به طور زنده توسط مایکروسافت پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی