ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

21d52877-2020-nissan-juke-trolls-2019-frankfurt-motor-show-5
خودرو

نیسان و تمسخر نمایشگاه خودروی فرانکفورت به روشی عجیب [تماشا کنید]

نمایشگاه خودروی فرانکفورت که به اختصار IAA نام دارد، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین نمایشگاه هایی است که در حوزه حمل و نقل برگزار می شود. این نمایشگاه یک سال به خودروهای سواری و ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

نمایشگاه خودروی فرانکفورت که به اختصار IAA نام دارد، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین نمایشگاه هایی است که در حوزه حمل و نقل برگزار می شود. این نمایشگاه یک سال به خودروهای سواری و سال دیگر به مدل های سنگین و تجاری اختصاص می یابد.

با توجه به اهمیت و اعتبار بالای IAA، بسیاری از خودروسازان، به ویژه شرکت های آلمانی و اروپایی، از این نمایشگاه برای معرفی برخی از جدیدترین محصولات خود استفاده می کنند.

کانسپت مرسدس بنز ویژن EQS یکی از ستارگان IAA 2019
کانسپت مرسدس بنز ویژن EQS یکی از ستارگان IAA 2019

اما در سال های اخیر IAA نیز مثل سایر نمایشگاه های خودرویی کمی از تب و تاب افتاده و خودروسازان بنا به دلایلی مثل صرفه جویی در هزینه ها، دیگر مثل سابق اشتیاق چندانی برای حضور در آن ندارند. به عنوان نمونه در دوره کنونی که هم اینک در حال برگزاری است، حداقل 23 شرکت بزرگ غایب هستند.

نیسان یکی از غایبین مطرح به شمار می رود. این خودروساز ژاپنی با توجه به حضور پر رنگی که در اروپا دارد، می توانست از نمایشگاه خودروی فرانکفورت برای معرفی جدیدترین محصولات خود از جمله نسل جدید جوک استفاده کند، ولی با تصمیم مدیرانش قید این دوره از IAA را زد.

در عوض، نیسان به روشی غیر معمول متوسل شده و با ایجاد یک نمایشگاه کوچک در روستایی در فرانسه، نسل دوم جوک را در معرض دید عموم قرار داده است. اما آنچه که این نمایشگاه را در نوع خود جالب می کند، نام برگزیده شده برای آن یعنی فرانسفورت شو 2019 (Francfort Show 2019) است!

30c7ce51-2020-nissan-juke-trolls-2019-frankfurt-motor-show-7

فرانسفورت در واقع ترجمه فرانکفورت به زبان فرانسوی بوده و اسم روستایی است که نمایشگاه اختصاصی نیسان در آنجا برگزار می شود! با انتخاب این مکان، کمپانی نیسان به احتمال زیاد قصد تمسخر نمایشگاه خودروی فرانکفورت را داشته است.

14721a30-2020-nissan-juke-trolls-2019-frankfurt-motor-show-4

بازدید از نمایشگاه فرانسفورت شو 2019 برای عموم مردم به ویژه دارندگان نسل قبلی جوک آزاد است. نکته تامل برانگیز اینکه استقبال از این نمایشگاه آنچنان چشمگیر نبوده و تنها 23 نفر از افرادی که مالک جوک هستند، به محل برگزاری نمایشگاه عزیمت کرده اند.

7afef92f-2020-nissan-juke-trolls-2019-frankfurt-motor-show-9

شایان ذکر است آلفارومئو، استون مارتین، کادیلاک، شورولت، سیتروئن، فراری، اینفینیتی، مزدا، میتسوبیشی، پژو، رولزرویس، تویوتا، ولوو و سوبارو جزو غایبان بزرگ این دوره از نمایشگاه خودروی فرانکفورت محسوب می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۲ شهریور ۱۳۹۸

    احتمالا حضور تو فرانكفورت براشون خيلي هزينه بر هست...

مطالب پیشنهادی