ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی اقتصادی آنر پلی 3e با قیمت 100 دلار معرفی شد

در عصری به سر می بریم که گوشی های پرچمدار با قیمت های هزار دلاری در حال جولان دادن بوده و گوشی های ارزان قیمت رفته رفته از ویترین فروشگاه ها حذف می شوند. شرکت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۵

در عصری به سر می بریم که گوشی های پرچمدار با قیمت های هزار دلاری در حال جولان دادن بوده و گوشی های ارزان قیمت رفته رفته از ویترین فروشگاه ها حذف می شوند. شرکت هواوی قصد دارد این روند را با عرضه گوشی اقتصادی آنر پلی 3e به تعویق بیندازد.

گوشی آنر پلی 3e از چیپست هشت هسته ای Helio P22 ساخت مدیاتک، حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برد. این گوشی در ظرفیت 3/64 گیگابایت نیز به بازار عرضه شده و می توان ظرفیت حافظه داخلی را به کمک کارت microSD تا 512 گیگابایت افزایش داد.

گوشی آنر پلی 3 ای

میانرده جدید هواوی از نمایشگر 5.71 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در بریدگی نمایشگر جای گرفته است. پنل پشتی نیز از طراحی ساده ای برخوردار بوده و پذیرای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.8 است.

باتری آنر پلی 3e ظرفیتی برابر با 3020 میلی آمپر ساعت داشته و با سیستم عامل اندروید 9.0 (پای) و رابط کاربری EMUI ویرایش 9.1 به بازار عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از شبکه 4G VoLTE، بلوتوث 4.2، وای فای WiFi 802.11 b/g/n، گلوناس و GPS، جک 3.5 میلیمتری هدفون، پشتیبانی از دو سیمکارت و برخورداری از درگاه مایکرو USB اشاره کرد.

آنر پلی 3e از هم اکنون به قیمت تقریبی 100 یا 110 دلار قابل پیش خرید بوده و در سه رنگ مشکی (Magic Night Black)، طلایی (Platinum Gold) و آبی (Aurora Blue) در چین به بازار عرضه خواهد شد. سازنده فعلاً برنامه ای برای عرضه این گوشی خارج از چین ندارد.

هواوی به دو نفر از کسانی که این گوشی را پیش خرید می کنند بلیط سفر سه روزه به دبی اهدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی