ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رکوردشکنی ویوو نکس 3 در بنچمارک آنتوتو

ویوو اخیرا از گوشی نکس 3 رونمایی کرده و در حالی که شاید نمایشگر آبشاری این گوشی بیشترین توجهات را به سمت خود جلب کرده باشد اما پرچمدار جدید ویوو در تست‌های بنچمارک آنتوتو هم ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

ویوو اخیرا از گوشی نکس 3 رونمایی کرده و در حالی که شاید نمایشگر آبشاری این گوشی بیشترین توجهات را به سمت خود جلب کرده باشد اما پرچمدار جدید ویوو در تست‌های بنچمارک آنتوتو هم عملکرد خیره‌کننده و رکورد شکنی از خود به جای گذاشته و از لحاظ سخت‌افزاری هم یکی از غول‌های بازار لقب می‌گیرد.

شاید بتوان گفت که نکس 3 این عملکرد را مدیون چیپست اسنپدراگون 855 پلاس است اما قطعا فوت آخر ویوو هم در این عملکرد بی تأثیر نیست. یکی از مواردی که شاید بتوان آن را در عملکرد خوب این گوشی موثر دانست محفظه خنک‌کننده بخار به کار رفته در نکس 3 است.

ویوو نکس 3 در تست‌های آنتوتو بهترین عملکرد تاریخ را از خود نشان داده و با اختلافی هر چند کم بالاتر از گوشی گیمینگ جدید ایسوس یعنی ROG Phone II قرار گرفته است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در این تست از نکس 3 مدل 5G با 8 گیگابایت رم استفاده شده است.

عددی که در این تست نشان داده شده خیره کننده است اما شاید اینکه نکس 3 تا این حد به امتیاز 500 هزار نزدیک شده اما به آن نرسیده کمی ناامید کننده به نظر برسد. به هر حال با این نرخ پیشرفت در تلفن‌های همراه، به همین زودی‌ها شاهد دستیابی به امتیاز 500 هزار آنتوتو توسط آن‌ها خواهیم بود.

نکس 3

در کنار این عملکرد سخت‌افزاری خوب نکس 3 ظاهری بسیار زیبا هم دارد و شاید بتوان آن را یکی از زیباترین گوشی‌های بازار به حساب آورد و این مساله را هم مدیون نمایشگر فول ویو آبشاری خود است. پنل سوپر امولد 6.89 اینچی با نسبت نمایشگر به بدنه 99.6 در این گوشی خودنمایی می‌کند.

ویوو نکس در 3 هفته آینده برای عرضه در بازار آماده خواهد شد. قیمت مدل پایه که به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند، 700 دلار تعیین شده است. مدل 8/256 مجهز به مودم 5G قیمتی برابر 810 دلار دارد و همین مدل با 12 گیگابایت رم 880 دلار قیمت‌گذاری شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeidhanifi
    saeidhanifi | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

    خریدش واسه کسایی که خارج از ایران زندگی میکنن آسونه.درواقع همه میتونن بخرن. ولی ایران......

    • Ali Reza
      Ali Reza | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

      اینجا رو تافته جدا بافته حساب کن

مطالب پیشنهادی