ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت iOS 13.1 و سیستم عامل iPadOS دوم مهر ماه منتشر می‌شوند

با اینکه تنها یک روز از انتشار iOS 13 می گذرد ولی قرار است در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) اولین به روز رسانی بزرگ آن منتشر شود. تا پیش از این قرار بود آپدیت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

با اینکه تنها یک روز از انتشار iOS 13 می گذرد ولی قرار است در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) اولین به روز رسانی بزرگ آن منتشر شود.

تا پیش از این قرار بود آپدیت iOS 13.1 و همچنین سیستم عامل جدید iPadOS در تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر) منتشر شوند ولی اپل با تغییر در برنامه ریزی ها آنها را چند روز زودتر و روز دوم مهر ماه منتشر خواهد کرد.

علت انتشار زودهنگام آپدیت iOS 13.1 مشخص نشده ولی احتمالاً برای افزایش پایداری سیستم عامل منتشر می شود چون برخی از کاربرانی که با iOS 13 کار کرده اند از وجود باگ در آن ابراز نارضایتی کرده اند. از همه مهم تر اینکه این به‌ روز رسانی باگ امنیتی iOS 13 را که دور زدن قفل صفحه را ممکن می کرد، برطرف خواهد کرد.

اپل آپدیت iOS 13.1 و همچنین سیستم عامل iPadsOS را 24 سپتامبر منتشر می کند

به روز رسانی iOS 13.1 ویژگی های جدیدی هم خواهد داشت که شورتکات های اتوماسیون و به اشتراک گذاری زمان تقریبی رسیدن به مقصد (ETA) در اپل مپس از جمله آنها هستند. قابلیت به اشتراک گذاری ایرپاد و اضافه شدن ویژگی های جدید به HomeKit نیز اواخر پاییز از راه می رسند.

سیستم عامل جدید تبلت های اپل یعنی iPadOS نیز با قابلیت های مالتی تسکینگ بیشتر و صفحه هوم جدید با ویجت های قابل گسترش یافتن در طول آیکون اپ ها منتشر خواهد شد. همچنین با اضافه شدن ژست های مالتی تسکینگ بیشتر، امکان کار کردن با چند اپ میسر شده است.

جزییات بیشتر از iPadOS را می توانید در این لینک مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza_heidari
    alireza_heidari | ۲۹ شهریور ۱۳۹۸

    یعنی خیلی زحمت میکشید که عین جملات را ترجمه میکنید
    حداقل یه سری قسمت ها را تغییر بدید که برای خواننده مطلب مفید باشه
    مثلا وقتی اپل ‌پس تو ایران کار نمیکنه، به اشتراک گذاری زمان تقریبی رسیدن به مقصد (ETA) در اپل مپس چقدر برای یه کاربر ایرانی مهمه؟

مطالب پیشنهادی