ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از تلویزیون 70 اینچی Mi TV 4A به قیمت 565 دلار رونمایی کرد

تلویزیون Mi TV 4A با نمایشگر 70 اینچی و بهره مندی از دستیار دیجیتالی اختصاصی شیائومی، هوش مصنوعی و درگاه های متعدد به بازار عرضه می شود. تلویزیون مذکور از نمایشگر 4K LCD، حافظه رم ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

تلویزیون Mi TV 4A با نمایشگر 70 اینچی و بهره مندی از دستیار دیجیتالی اختصاصی شیائومی، هوش مصنوعی و درگاه های متعدد به بازار عرضه می شود.

تلویزیون مذکور از نمایشگر 4K LCD، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پردازنده 64 بیتی Amlogic برخوردار است. بدنه و حاشیه های باریک این تلویزیون باعث می شود تا هنگام نصب روی دیوار بیننده تصور کند در حال تماشای یک تابلوی نقاشی باکیفیت است.

تلویزیون جدید شیائومی از Dolby Audio و dts-HD پشتیبانی کرده و دارای سه پورت HDMI، دو درگاه USB، ورودی AV و پورت S/PDIF است.

محصول مورد بحث از دستیار دیجیتالی شیائومی به نام «XiaoAI» بهره برده و می توان با فرمان دادن به آن سریال ها و برنامه های تلویزیونی دلخواه را پیدا کرد یا با اتصال دستگاه های هوشمند کنترل آنها را در دست گرفت. این تلویزیون از سیستم عامل مبتنی بر هوش مصنوعی PatchWall پشتیبانی می کند.

تلویزیون Mi TV 4A به قیمت 565 دلار از امروز در چین قابل خریداری است. قرار است مدل های 32، 43، 50، 55، 58 و 65 اینچی این تلویزیون نیز به بازار عرضه شوند.

شرکت ردمی که از زیرشاخه های شرکت شیائومی محسوب می شود، اوایل شهریور از اولین تلویزیون هوشمند خود به نام ردمی تی وی 70 رونمایی کرد که از بسیاری جهات مشابه تلویزیون Mi TV 4A شیائومی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mamad1166
    mamad1166 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۸

    خیلی خوش قیمته این ایران نمیاد همین الان نقد بخریم ؟

مطالب پیشنهادی