ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوسترهای جدیدی از گوشی می میکس آلفا شیائومی منتشر شد

پیش از رویداد بزرگ شیائومی که در تاریخ 2 مهر (24 سپتامبر) برگزار می‌شود، این شرکت اطلاعات جدیدی از می میکس آلفا منتشر کرد. این گوشی در واقع جانشین می میکس 3 شیائومی است و ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

پیش از رویداد بزرگ شیائومی که در تاریخ 2 مهر (24 سپتامبر) برگزار می‌شود، این شرکت اطلاعات جدیدی از می میکس آلفا منتشر کرد. این گوشی در واقع جانشین می میکس 3 شیائومی است و چند پوستر منتشر شده در پروفایل ویبوی این شرکت اشاراتی هر چند کوچک به مشخصات آن دارند.

عکس اول نامگذاری گوشی جدید از سری می میکس شیائومی را نشان داده و همچنین بیانگر علاقه شرکت چینی برای ادامه نوآوری در تولید محصولات این خانواده است. نکته مهم دیگری که از این عکس‌ها درک می‌شود اشارات ظریفی به نمایشگر می میکس آلفا است که در کنار چندین کتاب قرار گرفته و به ما می‌گوید که می‌توانیم انتظار نوعی نمایشگر آبشاری مشابه ویوو نکس 3 را داشته باشیم.

می میکس آلفا

از پوستر بعدی هم می‌توان فهمید که شیائومی در می میکس آلفا به بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در مقایسه با سایر گوشی‌هایش دست یافته است. می میکس آلفا که قبلا تحت نام می میکس 4 شناخته می‌شد، احتمالا از اسنپدراگون 855 پلاس و نمایشگر QHD استفاده می‌کند. پنل پشتی این گوشی محل قرارگیری سنسور 108 مگاپیکسلی  Bright HMX ایزوسل سامسونگ خواهد بود که در کنار سنسورهای تله‌فوتو و عریض قرار می‌گیرد.

این گوشی در کنار می 9 پرو جدیدترین اسمارت‌فون‌های 5G شیائومی هستند. قرار است در رویداد 2 مهر این شرکت، علاوه بر معرفی آن‌ها شاهد رونمایی از MIUI 11 و یک تلویزیون جدید Mi TV هم باشیم. در حالی که تنها سه روز به برگذاری مراسم شیائومی باقی مانده احتمالا پوسترها و تیزرهای بیشتری از می میکس آلفا منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی