ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل پلی پس با بیش از 350 برنامه برای اندروید راه‌اندازی شد

گوگل سرویس جدید خود با نام «گوگل پلی پس» (Google Play Pass) را راه‌اندازی کرده که با پرداخت هزینه ماهیانه 4.99 دلار به کاربران اندروید این امکان را می‌دهد تا به بیش از 350 بازی ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵

گوگل سرویس جدید خود با نام «گوگل پلی پس» (Google Play Pass) را راه‌اندازی کرده که با پرداخت هزینه ماهیانه 4.99 دلار به کاربران اندروید این امکان را می‌دهد تا به بیش از 350 بازی و اپلیکیشن، بدون آگهی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای دسترسی داشته باشند.

گوگل به مدت 10 روز این سرویس را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و علاوه بر این هزینه ماهیانه در سال اول استفاده از این سرویس 1.99 دلار خواهد بود. سرویس پلی پس از همین هفته در آمریکا و به زودی در سایر نقاط دنیا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اپل هم ماه گذشته سرویس اپل آرکید خود را به عنوان سرویس اشتراک بازی راه‌اندازی کرد که با پرداخت هزینه ماهیانه 4.99 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همانطور که مشخص است سرویس جدید گوگل تفاوت‌هایی با اپل آرکید دارد که از آن جمله امکان در اختیار داشتن اپ‌ها علاوه بر بازی‌هاست.

پلی پس

در ابتدای راه‌اندازی پلی پس، تمام اپ‌ها و بازی‌های آن هچنان برای خرید جداگانه در پلی استور هم در دسترس کاربران قرار خواهند داشت. اگر شما برنامه‌ای را قبلا نصب کرده باشید که حالا در پلی پس وجود دارد، بعد از ثبت نام و ورود به این سرویس شاهد حذف آگهی‌های آن و باز شدن پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهید بود.

به گفته گوگل دو سوم اپ‌های پلی پس را بازی‌ها تشکیل می‌دهند که بازی‌های محبوبی از جمله Stardew Valley، Monument Valley، Limbo و Risk را شامل می‌شوند.

اشتراک پلی پس را می‌توان از طریق Google Play Family Library با 5 نفر از اعضای خانواده به اشتراک گذاشت و هر فرد می‌تواند به صورت جداگانه به این سرویس دسترسی داشته باشد. با این اوصاف برنامه‌هایی که یکی از افراد خانواده دانلود می‌کند برای دیگران به نمایش در نخواهد آمد. علاوه بر آن پلی پس امکان مجتمع شدن با کنترل والدین پلی استور را هم خواهد داشت.

برای آسان‌تر شدن روند پیدا کردن اپ‌های پلی پس، در پلی استور تب مخصوصی برای این سرویس در نظر گرفته شده است. به صورت کلی اپ‌های پلی پس در پلی استور با علامت «بلیط» مخصوص این سرویس مشخص می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FARDIN
    FARDIN | ۳ مهر ۱۳۹۸

    برای ایرانم میاد عایا؟

مطالب پیشنهادی