ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه ارزانتر گلکسی فولد به بازار می‌آید

با اینکه گلکسی فولد در ابتدای عرضه‌اش با مشکلاتی رو به رو شد و سامسونگ فروش آن را برای بر طرف کردن این مشکلات متوقف کرد اما بعد از چند ماه بالاخره این گوشی در ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

با اینکه گلکسی فولد در ابتدای عرضه‌اش با مشکلاتی رو به رو شد و سامسونگ فروش آن را برای بر طرف کردن این مشکلات متوقف کرد اما بعد از چند ماه بالاخره این گوشی در تعداد محدود و برای مناطق خاص و البته با قیمت بالا در دسترس خریداران قرار گرفت. حالا گفته می‌شود که شرکت کره‌ای در حال کار روی یک مدل جدید از گلکسی فولد است که به صورت جهانی عرضه شده و قیمت پایینتری هم دارد.

گوشی تاشوی فعلی سامسونگ در کره جنوبی به فروش می‌رسد و اواخر این هفته هم برای عرضه در آمریکا آماده خواهد شد. قرار است به زودی این محصول برای خریداران انگلستان هم در دسترس قرار بگیرد.

گلکسی فولد

اما گویا مدل جدید که اخباری پیرامون آن به گوش می‌رسد با شماره مدل SM-F700F شناخته شده و با نصف حافظه داخلی فعلی فولد یعنی 256 گیگابایت در دسترس خواهد بود. اقدامات دیگری هم برای کاهش قیمت این محصول انجام شده که کمتر شدن رم (از 12 گیگابایت) از آن جمله هستند.

با این حال هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه قیمتی را برای این محصول در نظر خواهد گرفت. گلکسی فولد در حال حاضر با قیمت 1980 دلار در آمریکا به فروش می‌رسد.

سوال دیگر این است که آیا سامسونگ برای کاهش قیمت این محصول جدید فقط به پایین آوردن برخی از مشخصات بسنده می‌کند یا قرار است به طور کلی طراحی دیگری برای گلکسی فولد جدید در نظر بگیرد. شاید برای یافتن جواب این سوال‌ها باید تا سال آینده منتظر بمانیم.

 

 

تماشا کنید: ویدیوی اختصاصی سامسونگ برای مراقبت از گلکسی فولد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی