ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی آمازون از نسل جدید روترهای مش وای فای Eero

آمازون در رویداد سخت افزاری خود از نسل جدید روترهای مِش خود به نام Eero به قیمت 99 دلار رونمایی کرد. روتر Eero از سیستم رادیویی دو بانده بهره برده و طبق ادعای سازنده می ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

آمازون در رویداد سخت افزاری خود از نسل جدید روترهای مِش خود به نام Eero به قیمت 99 دلار رونمایی کرد.

روتر Eero از سیستم رادیویی دو بانده بهره برده و طبق ادعای سازنده می توان آنرا در 10 دقیقه یا کمتر راه اندازی کرد. فرمان های صوتی الکسا در این نسل بیشتر شده و حالا می توان وای فای مهمان را از طریق فرامین صوتی روشن یا خاموش کرد. همچنین می توان دسترسی برخی از دیوایس ها (مثل پلی استیشن) به روتر را به کمک دستورات صوتی متوقف کرد.

روتر Eero آمازون معرفی شد

روتر Eero را در پکیج سه تایی به قیمت 249 دلار نیز می توان سفارش داد که در این صورت مساحتی در حدود 460 متر مربع را پوشش داده و به لطف استاندارد وای فای 5 دو بانده 2.4 و 5 گیگاهرتزی، سرعت حداکثری 350 مگابیت بر ثانیه را به ارمغان می آورد.

دو پورت اترنت نیز برای وصل کردن دیوایس های سیمی در نظر گرفته شده و به کمک بلوتوث 5.0 می توان از طریق گوشی عملیات راه اندازی را هر چه آسان تر انجام داد.

آمازون قصد دارد با Eero و فرامین صوتی الکسا عملیات راه اندازی و مدیریت شبکه وای فای امن را برای همه آسان کند. این شرکت در حال توسعه یک API است تا مودم های شرکت هایی مثل تی پی لینک، ایسوس، لینک سیس و Arris بتوانند با این روتر سازگار شوند.

روتر Eero از هم اکنون در ایالات متحده عرضه شده و اواخر سال جاری میلادی در اروپا نیز به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی