ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیسبوک هورایزن
تکنولوژی

با فیسبوک هورایزن کاربران میتوانند دنیای خود را در محیط واقعیت مجازی بسازند

آینده واقعیت مجازی برای فیسبوک رنگ و بویی اجتماعی دارد. روز گذشته بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا اعلام کرد که نسخه آزمایشی از اپلیکیشنی به نام هورایزن را منتشر میکند که به کاربران امکان می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

آینده واقعیت مجازی برای فیسبوک رنگ و بویی اجتماعی دارد. روز گذشته بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا اعلام کرد که نسخه آزمایشی از اپلیکیشنی به نام هورایزن را منتشر میکند که به کاربران امکان می دهد نسخه واقعیت مجازی از محیط پیرامونی خود را بسازند. به لطف این اپ همچنین میتوان در یک دنیای واقعیت مجازی اجتماعی بازی کرد، دست به اکتشافات زد و با دوستان خود در تعامل بود.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک شب گذشته در جریان رویداد آکیلس کانکت (که سومین کنفرانس سالانه واقعیت مجازی آکیلس محسوب می شود و روز گذشته در سالن اجتماعات McEnery سن خوزه آغاز به کار کرد) در این رابطه گفت:

از آنجایی که هرکسی میتواند فضاها و تجربیات خود را در هورایزن بسازد این اپ قرار است صرفا در نقاطی این مشخه را داشته باشد که رشد و توسعه پیدا میکند و براثر زمان مرتبا بهتر و بهتر می شود.

همانطور که می دانید فیسبوک مالک آکیلس است؛ یک شرکت واقعیت مجازی که هدست های تولیدی آن کاربرانش را وارد یک دنیای کامپیوتری می کنند. فیسبوک هورایزن نیز صرفا برای هدست های کوئست و ریفت ارائه خواهد شد.

اما این نخستین اپ واقعیت مجازی نیست که فیسبوک منتشر می کند. این شرکت در سال ۲۰۱۷ نیز از یک اپ واقعیت مجازی به نام فیسبوک اسپیسز رونمایی کرد که به کاربرانش امکان می دهد با دوستان و اعضای خانواده در تعامل و ارتباط باشند و حتی در پارک های واقعیت مجازی یا محیط های دیگر سلفی بگیرند.

آکیلس پیشتر در یک پست وبلاگی اعلام کرد که فیسبوک اسپیسز و آکیلس رومز تا ماه آینده به کار خود خاتمه خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی