ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوپرو هیرو بلک ۸
تکنولوژی

گوپرو هیرو بلک ۸ معرفی شد؛ باتری قوی‌تر و لرزشگیر بهبود یافته

گوپرو هیرو بلک ۸ جدیدترین دوربین ورزشی کمپانی کالیفرنیایی است که با هدف بهبود‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نسل قبلی به بازار عرضه می شود. مهمترین تغییرات ظاهری این اکشن کم را می‌توان در بیرون زدگی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۵

گوپرو هیرو بلک ۸ جدیدترین دوربین ورزشی کمپانی کالیفرنیایی است که با هدف بهبود‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نسل قبلی به بازار عرضه می شود.

مهمترین تغییرات ظاهری این اکشن کم را می‌توان در بیرون زدگی کمتر لنز این دوربین نسبت به نسل قبلی آن دانست و همچنین برای اتصال گوپرو هیرو بلک ۸ به اکسسوری‌های این شرکت، دیگر نیازی به تبدیل یا کیس خاصی ندارید. این دوربین ابزار مربوط به اتصال را در خودش جای داده است و زمانی که بخواهید آن را به پایه متصل کنید، به راحتی از بدنه بیرون می‌آید.

کیفیت‌ تصویربرداری در این دوربین ورزشی نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. گوپرو هیرو بلک ۸ می‌تواند با کیفیت 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. همچنین به لطف لرزشگیر حرفه‌ای این کمپانی، می‌توانید ویدیو‌های بدون لرزش با کیفیتی بگیرید. شیشه محافظ لنز این دوربین نیز دو برابر سخت‌تر شده است و به گفته گوپرو، احتیاجی به تعویض آن نخواهید داشت.

گوپرو هیرو بلک ۸

باتری استفاده شده در این دوربین ورزشی نیز تقویت شده است. با وجود این که این اکشن کم از همان ظرفیت باتری نسل قبل خود برخوردار است، اما شارژدهی بیشتری دارد. گوپرو از استفاده نرم‌افزار حرفه‌ای در این دوربین نیز غافل نشده است و ویژگی HyperSmooth خود را بهبود داده است. همچنین کاربران می‌توانند با انتخاب حالت بوست مود، لرزشگیر گوپرو هیرو بلک ۸ را بیش از پیش به کار بگیرند تا کمترین میزان لرزش را حس کنند.

این دوربین همچنین می‌تواند با نرخ ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه فیلم‌برداری کند که در نوع خود اولین حساب می‌شود. همچنین قابلیت فیلم‌برداری صحنه آهسته با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه در رزولوشن ۱۰۸۰ نیز در این دوربین تعبیه شده است.

گوپرو قرار است هیرو بلک ۸ را با قیمت ۴۰۰ دلاری به بازار عرضه کند. همچنین هیرو بلک ۷ با ۱۰۰ دلار کاهش قیمت مواجه شده است و هیرو وایت ۷ هم دیگر تولید نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی