ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر و توییت‌دک با اختلال مواجه شده‌اند

شبکه اجتماعی توییتر و اپلیکیشن توییت دک که ابزاری حرفه‌ای‌تر برای کنکاش در این شبکه است، با قطعی سراسری و بین‌المللی مواجه شده اند. بر اساس گزارش Outage.com، از وب‌سایت‌های نظارت بر قطعی سایت‌های اینترنتی، در ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۵

شبکه اجتماعی توییتر و اپلیکیشن توییت دک که ابزاری حرفه‌ای‌تر برای کنکاش در این شبکه است، با قطعی سراسری و بین‌المللی مواجه شده اند.

بر اساس گزارش Outage.com، از وب‌سایت‌های نظارت بر قطعی سایت‌های اینترنتی، در چند ساعت اخیر هزاران گزارش مبنی بر قطع شدن توییتر، توسط کاربران ثبت شده است. طبق اعلام این وب‌سایت، بیش‌تر این گزارش‌ها از کشور‌های هند، ژاپن و کانادا بوده است.

توییتر در حساب کاربری خود، وجود مشکلاتی نظیر عدم ارسال توییت، عدم نمایش اعلان‌ها و مشکلاتی در دسترسی به پیام‌های شخصی را تایید کرده و از قطعی توییتر و توییت دک نیز باخبر است. در همین راستا، یکی از سخنگویان این شبکه اجتماعی پرطرفدار عنوان کرده که در حال بررسی مشکلات به وجود آمده برای اپلیکیشن توییت دک است.

توییتر

این اپلیکیشن با اهداف مدیریت حرفه‌ای‌تر حساب‌های شخصی کاربران عرضه شده است که عموما توسط خبرنگاران و تولید کنندگان محتوا استفاده می‌شود. مهم‌ترین قابلیت این برنامه، توانایی کاربران در توییت به صورت هم‌زمان از چند حساب کاربری مختلف است.

با این حال در ساعات گذشته، کاربرانی که قصد استفاده از این اپلیکیشن را داشته‌اند، پس از اقدام ورود به حساب کاربری، به صفحه اصلی توییتر منتقل شده‌اند. بعضی از این کاربران توانسته‌اند تا به حساب کاربر خود دسترسی پیدا کنند اما بسیاری همچنان نمی‌توانند وارد اکانت توییتر شوند.

با وجود این که توییتر از مشکلات به وجود آمده برای اپلیکیشن و وب‌سایت خود مطلع است، هنوز راهکاری برای برطرف کردن این مشکل ارائه نداده است. همچنین هنوز اطلاعاتی مبنی بر دلیل به وجود آمدن این قطعی و دسترسی نداشتن کاربران به این وب‌سایت گزارش نشده و کاربران نمی‌دانند که این مشکل پس از چه مدتی برطرف می شود.

با این حال بعضی از کاربران این مشکلات را تجربه نکرده‌اند و همچنان می‌توانند به توییت کردن ادامه بدهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی