ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون SE 2 سال آینده با چیپ A13 عرضه می‌شود

یکی از تحلیلگران دنیای فناوری پیش بینی کرده آیفون SE 2 در سه ماهه اول سال 2020 با پردازنده A13 و ظاهری شبیه آیفون 8 به بازار خواهد آمد. «مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر باسابقه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

یکی از تحلیلگران دنیای فناوری پیش بینی کرده آیفون SE 2 در سه ماهه اول سال 2020 با پردازنده A13 و ظاهری شبیه آیفون 8 به بازار خواهد آمد.

«مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر باسابقه دنیای تکنولوژی در تازه ترین پیش بینی خود اعلام می کند که آیفون SE 2 در سه ماهه اول سال 2020 به بازار خواهد آمد. به گفته وی این مدل ارزانتر از دیگر آیفون ها خواهد بود و با چیپ A13 بایونیک، حافظه رم 3 گیگابایتی و شمایلی شبیه به آیفون 8 به بازار خواهد آمد.

تحلیلگر مذکور پش بینی می کند سخت افزار آیفون SE 2 از بسیاری جهات شبیه سخت افزار آیفون 8 بوده و سال آینده میلادی 30 الی 40 میلیون واحد از آن به فروش خواهد رفت. البته او قیمت این مدل را پیش بینی نکرده است. آیفون SE با نمایشگر 4 اینچی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی پیش از توقف تولید به قیمت 349 دلار فروخته می شد.

در حال حاضر آیفون 8 با نمایشگر 4.7 اینچی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به قیمت 449 دلار به فروش می رسد. احتمالاً با آمدن آیفون SE 2 اپل فروش آیفون 8 را متوقف خواهد کرد و با توجه به قیمت کنونی این گوشی، می توان حدس زد کمپانی کوپرتینویی نسل بعد آیفون SE را در بازه قیمتی 349 تا 399 دلار به فروش برساند.

«کو» می گوید اپل قصد دارد با آیفون SE 2 دارندگان آیفون 6 را تشویق کند تا گوشی خود را تعویض کنند. آیفون SE 2 برای کاربرانی خواهد بود که ویژگی های خانواده آیفون 11 مثل فیس آیدی و دوربین چندگانه آنها را هیجان زده نکرده اما به دنبال بهره مند شدن از چیپ قدرتمند و جدیدترین قابلیت های سیستم عامل iOS هستند.

آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به iOS 13 آپدیت نمی شوند و طبق پیش بینی تحلیلگر مذکور کاربران برای استفاده از ویژگی های جدید سیستم عامل جدید مثل اپل آرکید، به طرف آیفون SE 2 خواهند آمد که تعداد اشتراک این سرویس را افزایش خواهد داد. همچنین آیفون SE 2 با چیپ A13 قادر به اجرای محتواهای واقعیت افزوده خواهد بود که از توانایی تلفن های هوشمند دیگر خارج است.

البته باید دید آیفون SE 2 با ظاهری شبیه به آیفون 8 برای کاربرانی که ابعاد جمع و جور و نمایشگر 4 اینچی نسل قبلی را می پسندیدند، جذاب خواهد بود یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۱۲ مهر ۱۳۹۸

    اینجا هنوز خیلی از جوونا تو رویای یه ایفون ۶ و۶+هستن....

    • noisymind
      noisymind | ۱۲ مهر ۱۳۹۸

      واقعا باعث تاسف هست

مطالب پیشنهادی