ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: آیفون SE 2 فروش گوشی‌های اپل را ۱۰ درصد بالا می‌برد

مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته TF Securities پیش بینی کرده که فروش آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۰ درصد رشد خواهد داشت. وی دلیل این رشد را استقبال گسترده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵

مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته TF Securities پیش بینی کرده که فروش آیفون در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۰ درصد رشد خواهد داشت. وی دلیل این رشد را استقبال گسترده خریداران از آیفون ۱۱ و عرضه آیفون SE 2 در همان بازه زمانی عنوان کرده است.

برآورد کو از میزان فروش آیفون های ۱۱ و ۱۱ پرو در ۲۰۱۹ بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون است هرچند وی تاکید کرده اگر اپل با محدودیت تولید دست به گریبان نبود، میزان فروش حتی از این هم بالاتر می رفت.

این تحلیلگر هم مثل بسیاری از کارشناسان دیگر از افزایش حجم سفارشات اپل به تامین کنندگانش می گوید که نتیجه مستقیم استقبال بازار از آیفون های جدید است. این سفارشات عمدتا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ به فروش خواهند رسید.

بر اساس این گزارش اپل تا پیش از پایان سال جاری میلادی حدود ۴۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس را عرضه خواهد کرد که از فروش ۴۳ میلیونی آیفون های XS و XS مکس در مدت مشابه سال گذشته کمتر است. دلیل این مساله به محدودیت در تامین آیفون ‍۱۱ پرو باز می گردد.

از طرف دیگر به گفته کو در همین بازه زمانی بین ۳۷ تا ۴۰ میلیون آیفون ۱۱ عرضه خواهد شد که به مراتب از ۲۵ میلیون آیفون XR عرضه شده در پاییز سال گذشته بیشتر است. هرچند قیمت پایین پرچمدار ارزان آیفون دلیل اصلی این مساله است اما اگر به خاطر داشته باشید آیفون XR سال گذشته با چند هفته تاخیر به بازار راه پیدا کرد.

یکی دیگر از پیش بینی های مهم مینگ-چی کو عرضه آیفون SE 2 در اوایل زمستان سال جاری است که با ظاهری شبیه به آیفون ۸ اما با سخت افزاری قدرتمند و از جمله چیپست A13 از راه می رسد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو: آیفون 11 پرو مکس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی