ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مد Create اینستاگرام با مجموعه ای از امکانات تازه معرفی شد

روز گذشته مد Create اینستاگرام با مجموعه ای از قابلیت های تازه از جمله Throwback یا بازگشت به گذشته معرفی شد. Create اینستاگرام را بیشتر از گذشته به یک شبکه اجتماعی چند منظوره بدل می کند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۵

روز گذشته مد Create اینستاگرام با مجموعه ای از قابلیت های تازه از جمله Throwback یا بازگشت به گذشته معرفی شد. Create اینستاگرام را بیشتر از گذشته به یک شبکه اجتماعی چند منظوره بدل می کند و انعطاف پذیری انتشار طیف وسیعی از انواع محتوا را به آن خواهد بخشید.

در مد موسوم به Create قابلیتی به نام on this day در نظر گرفته شده است که یکی از پست های شما در تاریخی مشخص را به صورت تصادفی نمایش می دهد. اگر هم تمایلی به اشتراک گذاری آن عکس نداشتید کافیست دکمه تاس را انتخاب نمایید تا پست دیگری را در On This Day ببینید و بعد از آنکه پست مورد نظر را انتخاب کردید میتوانید آن را در استوری های خود با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.

مد Create اینستاگرام

به گفته یکی از سخنگویان اینستاگرام مد جدید Create امکانی را در اختیار کاربران می گذارد که استیکرهای تعاملی، نقاشی و متن را بدون نیاز به عکس یا ویدیوی جدید با یکدیگر ترکیب و با مخاطبانتان به اشتراک بگذارند. On This Day هم در واقع به نوعی خاطرات را یادآوری می کند و به شما اجازه می دهد که از طریق قابلیت های دایرکت و استوری پست های قدیمی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. البته اگر ویدیوهای قدیمی هم با کمک این قابلیت به صورت خودکار در استوری پلی می شدند بسیار خوب بود اما فعلا باید روی آنها اشاره کنید تا در صفحه ای جداگانه باز شوند.

گفتنی است اینستاگرام اوایل امسال با معرفی قابلیت تازه ای به اسم Memories یادآوری گذشته را برای کاربرانش ساده تر کرده بود اما از آنجایی که این امکان از طریق مسیر پیچیده Profile -> Three-Line ‘Hamburger’ Sidebar -> Archive قابل دسترس بود خیلی ها از آن خبر نداشتند.

مد Create اینستاگرام

حالا دسترسی به قابلیت On This Day که در واقع بخشی از مد  Create محسوب می شود و درون ابزار درست کردن استوری قرار گرفته به مراتب راحت تر از Memories است. برای دسترسی به این امکان کافیست در قسمت دوربین استوری، صفحه را در پایین به جای چپ به راست سوایپ کنید. Create به شما امکان خواهد داد که از استیکرهای جدید روی ویدیوها و عکس های خود استفاده کنید و همزمان پیشنهاداتی را هم در مورد اینکه چه محتوایی را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید به شما ارائه میدهد.

شمارش معکوس برای رسیدن تعطیلات آخر هفته، تمام شدن ساعت کاری و هرچیز دیگر از جمله گزینه های در نظر گرفته شده برای مد Create اینستاگرام است.

مد Create اینستاگرام

از جمله پرسش های چند گزینه ای که در این بخش می توانید از مخاطبان خود بپرسید این است: بزرگ ترین ترس من چیست؟

مد Create اینستاگرام

نظرسنجی هایی با پاسخ های از پیش تعیین شده نیز در مد Create اینستاگرام تدارک دیده شده است.

مد Create اینستاگرام

پرسش های خلاق با جواب های مختلف که البته اینستاگرام سه پرسش پیشنهادی را هم برایتان تدارک دیده است از دیگر بخشهای Create است.

مد Create اینستاگرام

اینستاگرام همچنین گیف های جدیدی را با همکاری Giphy ارائه کرده و در به روز رسانی جدید می توانید گیف مورد نظرتان را سرچ کرده و با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

مد Create اینستاگرام

با در نظر داشتن امکاناتی که از امروز به اینستاگرام اضافه شد میتوان با اطمینان گفت که دیگر این ابزار چیزی فراتر از یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و فیلم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی