ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یونیسف
تکنولوژی

یونیسف از این پس بیت کوین و اتر را هم به عنوان کمک می پذیرد

یونیسف که در واقع یگانه نهاد خیریه متعلق به سازمان ملل متحد است و کمک هایش را به دست کودکان کم برخوردار سراسر دنیا می رساند اعلام کرده که از این پس بیتکوین و اتر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

یونیسف که در واقع یگانه نهاد خیریه متعلق به سازمان ملل متحد است و کمک هایش را به دست کودکان کم برخوردار سراسر دنیا می رساند اعلام کرده که از این پس بیتکوین و اتر را هم به عنوان کمک می پذیرد. به این ترتیب یونیسف به عنوان نخستین سازمان تحت نظر UN که رمزارزها را به رسمیت می شناسد و البته دریافت کنندگان کمک های مالی آن، از مزیت اصلی این پول بهره می شوند و میتوانند بدون کوچک ترین هزینه ای آن را به سراسر دنیا انتقال دهند؛ همزمان خیرین نیز می توانند ببینند که کمک هایشان چطور در طرح های مختلف صرف می شود.

وقتی یونیسف کمکی را در قالب رمزارز دریافت می کند دیگر نیازی به نقد کردن و تبدیل آن به پول ملی کشورهای مختلف نخواهد بود و به صورت بیتکوین و یا اتر برای کشورهای مختلف ارسال می شوند و دریافت کنندگان به راحتی می توانند آن را خرج کنند.

این روش زنجیره شفاف و روشنی از کمک رسانی را ایجاد خواهد کرد و این اطمینان را می دهد که گیرنده کمک درصد قابل توجهی از پول پرداخت شده توسط خیرین را دریافت می کند.

یونیسف

البته ارزهای دیجیتال به خاطر ناپایداری شان هم شهرت دارند. یونیسف برای اطمینان از کم نشدن ارزش این پول ها در فاصله دریافت و خرج کردنشان تصمیم گرفته که بیتکوین و اتر را صرفا برای برنامه های کوتاه مدت خود از جمله خرید پشه بند برای پیشگیری از ابولا یا ارسال غذا و آب به مناطق قحطی زده استفاده نماید.

گفتنی است بنیاد اتریوم نخستین مشارکت کننده در صندوق رمزارز یونیسف خواهد بود و از کمک های این بنیاد قرار است برای تامین بودجه سه برنامه کمک رسانی و همچنین کمک به سازمانی موسوم به گیگا استفاده شود که تلاش دارد کلیه مدارس سراسر دنیا را به اینترنت متصل کند.

از آنجایی که پروسه به دست آوردن این سکه ها بسیار دشوار و هزینه بر است بعید به نظر می رسد که اشخاص حاضر به مشارکت در این طرح یونیسف شوند و شاید بهتر باشد این سازمان خیریه مستقیما به سراغ نهادهایی نظیر بنیاد اتریوم برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی