ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وا
تکنولوژی

گوشی وان پلاس 7T پرو به همراه مدل مک لارن ادیشن معرفی شد

در طول سالیان گذشته وان پلاس پرچمداران خود را به صورت تدریجی به روز رسانی کرده تا با عرضه چیپست های تازه توان پردازشی بیشتری را به آنها اضافه کند. شب گذشته نیز این شرکت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

در طول سالیان گذشته وان پلاس پرچمداران خود را به صورت تدریجی به روز رسانی کرده تا با عرضه چیپست های تازه توان پردازشی بیشتری را به آنها اضافه کند. شب گذشته نیز این شرکت از گوشی وان پلاس 7T پرو رونمایی کرد.

این گوشی به تازه ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس مجهز است که اوایل امسال معرفی شد و GPU آن به لحاظ عملکردی ۱۵ درصد سریع تر از مدل اسنپدراگون ۸۵۵ است.

از دیگر به روز رسانی های قابل توجه وان پلاس 7T پرو می توان به آداپتور وارپ شارژ 30T اشاره کرد که همراه با محصول عرضه خواهد شد. شرکت وان پلاس اعلام کرده که این شارژر ۲۳ درصد سریع تر از وارپ شارژ ۳۰ (که همراه با وان پلاس 7 پرو عرضه شد) گوشی را شارژ خواهد کرد. در واقع طبق اعلام این شرکت آداپتور جدید می تواند باتری 7T پرو را ظرف ۳۰ دقیقه تا ۶۸ درصد شارژ کند.

وان پلاس 7T پرو

به غیر از آنچه اشاره کردیم این گوشی دقیقا مشابه وان پلاس 7 پرو است که اوایل امسال معرفی شد. دستگاه همان آرایه دوربین، دوربین سلفی پاپ آپ و نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ پیکسلی و نرخ رفرش ۹۰ هرتز را دارد. البته وان پلاس اعلام کرده که عملکرد دوربین دستگاه به لطف مجموعه به روز رسانی های نرم افزاری در نظر گرفته شده برای آن بهبود یافته است. این شرکت همچنین مد ماکرو جدیدی را به دوربین وان پلاس 7T پرو  اضافه کرده که امکان گرفتن عکس های کلوز آپ از سوژه های کوچک را برای شما فراهم می کند.

در کنار این گوشی وان پلاس از نسخه مک لارن آن نیز رونمایی کرده است که بدنه ای به رنگ نارنجی (امضای مک لارن) دارد و در قالب یک نسخه استاندارد با رم ۱۲ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وان پلاس از تازه ترین نسخه پوسته نرم افزاری OxygenOS نیز رونمایی کرده تا آن را همراه با تازه ترین پرچمدارانش ارائه کند. گوشی های جدید وان پلاس قرار است که در مرحله نخست به بازارهای اروپا، چین و هند عرضه شوند و قیمت پایه تعیین شده برای مدل وان پلاس 7T پرو در انگلستان ۶۹۹ پوند و برای نسخه مک لارن ادیشن ۷۹۹ پوند اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohamad Reza
    Mohamad Reza | ۱۹ مهر ۱۳۹۸

    اسم شارژر وان پلاس رپ شارژر نیست! وارپ شارژره

    • مریم موسوی
      مریم موسوی | ۱۹ مهر ۱۳۹۸

      بله اصلاح شد. ممنونم

مطالب پیشنهادی