ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازسازی مدارس توسط ایرانسل
تکنولوژی

۳ مدرسه توسط ایرانسل در لرستان افتتاح شد

مدارس احداث و بازسازی‌شده ایرانسل در لرستان، با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل ایرانسل، افتتاح شد. دبیرستان‌های بازسازی شده دخترانه شاهد پلدختر، پسرانه حمزه روستای گل‌گل و دبیرستان دخترانه تازه احداث شده‌ ایرانسل ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۰

مدارس احداث و بازسازی‌شده ایرانسل در لرستان، با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل ایرانسل، افتتاح شد. دبیرستان‌های بازسازی شده دخترانه شاهد پلدختر، پسرانه حمزه روستای گل‌گل و دبیرستان دخترانه تازه احداث شده‌ ایرانسل شهر معمولان در استان لرستان، که پس از سیل فروردین ماه امسال آسیب دیده بود، با حضور «بیژن عباسی آرند» مدیرعامل ایرانسل، دکتر «محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش و پرورش، «سید موسی خادمی» استاندار لرستان، «سید حمیدرضا کاظمی» نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از دیگر مدیران استان و خیران مدرسه‌ساز کشور، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی‌ ایرانسل، در این مراسم عباسی آرند با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه آموزش از سوی ایرانسل گفت در جریان سیل شدید فروردین ۹۸، ایرانسل اقدامات بسیاری را عملیاتی کرد که از آن جمله آنها پایدار نگهداشتن شبکه در شرایط سخت و بحرانی، ارائه تماس و پیامک رایگان و کمک به هموطنان سیل‌زده از طریق سازمان هلال احمر بود‌.

بازسازی مدارس توسط ایرانسل

عباسی آرند در ادامه بر توجه ایرانسل به آینده کودکان سیل‌زده و مسئولیت‌های اجتماعی که این اپراتور برای خود قائل است، افزود:

«ما برای احداث و بازسازی پنج مدرسه در استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان برنامه‌ریزی کردیم که امروز یک مدرسه احداث شده و دو مدرسه‌ بازسازی شده در لرستان، افتتاح می‌شوند. ما زیر عنوان پروژه «مدارس درخشان» قبلاً مدارسی را در سیستان و بلوچستان تجهیز کرده‌ایم که امروز زیر نظر بهترین دبیران به صورت آنلاین در حال آموزش هستند، برنامه ما آن است که در مدارس این استان نیز این فعالیت را گسترش دهیم.»

تیرماه امسال ایرانسل از ساخت و تجهیز ۵ مدرسه در سه استان گلستان، خوزستان و لرستان که در ابتدای سیل جاری با بحران سیل رو به رو شدند خبر داده بود. ایرانسل در همین رابطه یک تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امضا کرد. در آن جلسه اعلام شده بود که ایرانسل در گمیشان استان گلستان، یک مدرسه‌ی ۶ کلاسه، در ویس ملاثانی (شمال اهواز) استان خوزستان یک مدرسه‌ی ۹ کلاسه و در شهر معمولان یک مدرسه‌ی ۶ کلاسه و همچنین در شهرستان پلدختر نیز تعمیرات اساسی دو مدرسه را برعهده خواهد گرفت.

اینطور که مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در آن نشست خبری اعلام کرده بود، مبلغ کل تفاهم‌نامه ۱۲ میلیارد تومان است که میزان مشارکت ایرانسل در این طرح ۵ میلیارد تومان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی ق
    مهدی ق | ۲۱ مهر ۱۳۹۸

    زحمت کشیده !

مطالب پیشنهادی