ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فورتنایت
تکنولوژی

سیاه چاله اپیک گیمز دنیای فورتنایت را هم بلعید [تماشا کنید]

به نظر می‌رسد اپیک گیمز، برنامه‌های بزرگ و جالبی برای فورتنایت در سر دارد. دیروز مطابق معمول گیمر‌ها برای تماشای رویداد‌های درون بازی دور هم جمع شدند، اما بر خلاف چیزی که انتظار داشتند، فورتنایت ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

به نظر می‌رسد اپیک گیمز، برنامه‌های بزرگ و جالبی برای فورتنایت در سر دارد. دیروز مطابق معمول گیمر‌ها برای تماشای رویداد‌های درون بازی دور هم جمع شدند، اما بر خلاف چیزی که انتظار داشتند، فورتنایت از دسترس خارج شد.

موشکی که در بازی به هوا پرتاب شد، باعث به وجود آمدن چند شکاف شد که سقوط یک شهاب سنگ را در پی داشت. پس از برخورد این شهاب سنگ، نقشه اصلی بازی فورتنایت و تمام افرادی که زمان بازی آنلاین بودند، به داخل سیاه چاله درون نقشه کشیده شدند. اتفاق جالب اینجاست که منوی لاگین هم به داخل این سیاه چاله رفته است. در ادامه می‌توانید ویدیو رویداد فوق را مشاهده کنید:

علاوه بر خود بازی، تمام حسا‌ب‌های کاربری فورتنایت نیز پست‌های خود را پاک کرده و تنها نمایی از سیاه چاله را نمایش می دهند. البته چند روز پیش حساب توییتر فورتنایت در توییتی اعلام کرده بود که «پایان نزدیک است» و دقیقا پس از اتفاقات دیروز، عبارت «این پایان است» را توییت کرد. حتی مدیر فورتنایت نیز در توییتی از کاربران به خاطر حمایت از این بازی تشکر کرد و از پس دادن پول‌های آن‌ها خبر داد. البته این توییت دیگر در دسترس نیست.

فورتنایت
توییت اصلی مدیر اپیک گیمز حذف شده است ولی در این توییت می‌توانید محتوای اصلی آن را مشاهده کنید.

اما تمام این اتفاقات، واقعیت نداشته و اپیک گیمز دارد خود را برای شروعی دوباره با نقشه‌ای جدیدتر آماده می‌کند. در چند روز گذشته خبر‌های زیادی منتشر شد که اپیک گیمز در نظر دارد تا دستی اساسی به سر و روی فورتنایت بکشد و مکانیزم‌های زیادی را تغییر دهد. البته با توجه به این که رقبای فورتنایت در حال اضافه کردن نقشه هستند، از بین بردن نقشه اصلی بازی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

فورتنایت

با این حال کاربران از اتفاقات فعلی به عنوان فصل دوم یاد می‌کنند و امیدوارند که هر چه زودتر بتوانند بازی محبوب خود را با حال و هوایی جدیدتر تجربه کنند. البته اگر همچنان با صفحه سیاه چاله مواجه شدید، می‌توانید با زدن کد مخصوص کونامی (بالا، بالا، پایین، پایین، چپ، راست، چپ، راست، X، O و Options) ایستر اگ جالبی را ببینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی