ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی ویرجین گلکتیک و آندر آرمور از لباس فضانوردی جدید

شرکت ویرجین گلکتیک (Virgin Galactic) و آندر آمور (Under Armour) طی رویدادی در شهر نیویورک از لباس فضانوردی جدید خود رونمایی کرده و قابلیت های آنرا در یک محفظه شبیه ساز سقوط آزاد به تماشاچیان ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

شرکت ویرجین گلکتیک (Virgin Galactic) و آندر آمور (Under Armour) طی رویدادی در شهر نیویورک از لباس فضانوردی جدید خود رونمایی کرده و قابلیت های آنرا در یک محفظه شبیه ساز سقوط آزاد به تماشاچیان نمایش دادند.

پکیج لباس شامل یک زیرپوش، کفش، لباس فضانوردی، لباس تمرینی و همچنین یک ژاکت فضانوردی است. در الیاف این لباس فضانوردی مواد سبک وزن و ویژه ای به کار رفته که به تنظیم دما و رطوبت کمک به سزایی می کنند. پایین تنه لباس به گونه ای ساخته شده تا با فشار وارد کردن به مچ پا، جریان خون را در بالاتنه نگه دارد.

«کوین پلانک» (Kevin Plank)، مدیرعامل آندر آرمور نیز خطاب به تماشاچیان گفت که در لباس جدید هشت تکنولوژی این شرکت به کار رفته است.

ویرجین گلکتیک برای ساخت لباس فضانوردی خود از پزشکان، تعلیم دهندگان فضانوردی، خلبانان، طراحان کفش و لباس، مهندسین و همچنین کسانی که قرار است این لباس فضانوردی را بر تن کنند کمک گرفته است. این شرکت از ارائه جزییات بیشتر در مورد لباس فضانوردی جدید خود خودداری کرد.

هر لباس متناسب با نیازهای فضانورد قابلیت شخصی سازی داشته و می توان ظاهر آن را با توجه به ملیت فضانورد، اسم و مواردی از این دست تغییر داد. چندین جیب از جمله یک جیب شفاف در این لباس تعبیه شده که برای نگهداری از عکس عزیزان استفاده می شود.

رونمایی ویرجین گالاکتیک و آندر آرمور از لباس فضانوردی جدید

«Beth Moses»، یکی از مدیران ارشد شرکت ویرجین گلکتیک می گوید که تفاوت اصلی لباس فضانوردی جدید و لباس های فضانوردی قدیمی این است که لباس جدید برای انجام کار به خصوصی ساخته نشده و بیشتر برای لذت بردن از حالت بی وزنی آنطور که فضانورد دوست دارد ساخته شده است.

قرار است لباس فضانوردی شرکت ویرجین گلکتیک توسط متخصصین آزمایشات مختلفی را پشت سر گذاشته و اصلاحات بیشتری روی آن صورت گیرد. این لباس درست یک روز بعد از رونمایی ناسا از لباس ماموریت آرتمیس معرفی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی