ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ مبارزه به سبک دارک سولز

در رویداد ماه گذشته اپل، این شرکت بازی Pascal’s Wager را در کنار آیفون 11 به مخاطبان نمایش داد و به نظر می‌رسد که این بازی را می‌توان یک عنوان جذاب در سبک سولز لایک (soulslike) برای ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

در رویداد ماه گذشته اپل، این شرکت بازی Pascal’s Wager را در کنار آیفون 11 به مخاطبان نمایش داد و به نظر می‌رسد که این بازی را می‌توان یک عنوان جذاب در سبک سولز لایک (soulslike) برای موبایل به حساب آورد. در واقع Pascal’s Wager اولین ریلیز جهانی استودیوی TipsWorks به حساب می‌آید و شباهت زیادی به بازی های مشهوری همچون «بلاد بورن» و البته سری «دارک سولز» دارد.

در حال حاضر این بازی برای پیش خرید در اپ استور در دسترس قرار گرفته و تاریخ انتشار آن هم برای 26 دی ماه امسال (16 ژانویه 2020) برنامه ریزی شده است. بازی پریمیوم است و با قیمت 6.99 دلار برای کاربران iOS در دسترس خواهد بود. با اینکه فعلا خبری از نسخه اندروید در دسترس نیست اما در وبسایت بازی لینک به نسخه اندروید هم وجود دارد و به نظر می‌رسد خبرهای انتشار Pascal’s Wager برای دستگاه‌های اندرویدی هم در راه خواهد بود.

با اینکه شاید خیلی‌ها سولز لایک را برای اجرا روی نمایشگرهای لمسی مناسب ندانند اما باید ببینیم که آیا Pascal’s Wager می‌تواند از این امتحان سربلند بیرون آمده و زمینه‌ساز ظهور بازی های سولز لایک برای موبایل باشد یا خیر.

NBA NOW Mobile Basketball Game

شاید علاقه‌مندان به بسکتبال بیشتر با بازی‌های 2K و EA آشنایی داشته باشند اما حالا استودیوی Gamevil هم ظاهرا به توسعه بازی‌های ورزشی روی آورده و بازی NBA Now را در دسترس علاقه‌مندان به این ورزش قرار داده است. این بازی هم مثل بیشتر عناوین بسکتبالی موجود در پلی استور یک بازی فریمیوم با حجم زیادی پرداخت درون برنامه‌ای است.

هدف شما در بازی این است که با به خدمت گرفتن بازیکنان با تجربه و تازه‌کار یک تیم خوب تشکیل بدهید. برای پیشروی در بازی و اطمینان از برد هم امکان آپگرید کردن قابلیت‌های بازیکنانتان را خواهید داشت. مد PvP آنلاین هم در بازی قرار داده شده و برای هیجان‌انگیز تر شدن بازی، امکان پیش‌بینی کردن مسابقات پیش رو نیز فراهم شده است.

NBA NOW Mobile Basketball Game

NBA NOW Mobile Basketball Game

سازنده: GAMEVIL Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 53/118.7 مگابایت زبان:

Undead Horde

سولز لایک

این بازی در ابتدا برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر شد و حالا برای دارندگان iOS هم در دسترس قرار گرفته است. در Undead Horde شما یک نکرومنسر هستید که بر اثر یک تصادف و اشتباه از زندانی که در آن گرفتار بوده آزاد شده‌اید و حالا هم در پی انتقام از موجودات زنده برآمده‌اید. البته در نبرد با زنده‌ها تنها نخواهید بود و می‌توانید با به خدمت گرفتن مردگان از آن‌ها هم در این راه استفاده کنید.

بازی در نگاه اول یک اکشن RPG است که کم‌کم المان‌های استراتژی و بسیج نیرو در آن ظهور پیدا می‌کند و نکته خوب آن به بالانس خوب این دو گیم‌پلی در کنار یکدیگر باز می‌گردد. تعدادی فرمان در اختیارتان قرار می‌گیرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نیروهایتان را هدایت کنید، اما این بدان معنا نیست که خودتان می‌توانید با خیال راحت و از دور نبرد را نظاره کنید. در واقع شما هم باید وارد جنگ شده و با نکرومنسر خودتان هم به نیروهای مقابل حمله کنید.

خبر خوب برای دارندگان دستگاه‌های اندرویدی این است که بازی در گوگل پلی برای Pre-register در دسترس قرار گرفته و به زودی برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی منتشر خواهد شد.

Undead Horde

Undead Horde

سازنده: 10tons Ltd قیمت: 5.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 297.4 مگابایت زبان:

Green Skin: Dungeon Master

همانطور که از اسم بازی بر می‌آید با یک عنوان روگ لایک رو به رو هستیم که باید در آن وارد سیاهچال‌ها شده و با کشتن موجودات مخوفی که در آن زندگی می‌کنند، غنایم و آپگریدهای مختلف جمع‌آوری کنیم. گرافیک بازی در سبک انیمه‌های ژاپنی طراحی شده و گیم‌پلی آن هم یکنواخت و سرراست است.

شما رهبری یک تیم را به عهده دارید و با وجود سیاهچال‌هایی که به صورت همزمان و تصادفی ساخته می‌شوند همواره با موقعیت‌های ناشناخته و غیر قابل پیش‌بینی رو به رو خواهید شد و ممکن است یک بار سیاهچالی پر از غنایم و بار دیگر یک هزارتو پر از دشمن نصیبتان شود. طبعا هر کدام از اعضای تیمتان قابلیت‌های منحصر بفردی دارند که باید با استراتژی درست و به موقع از آن‌ها استفاده کنید.

Green Skin: Dungeon Master

Green Skin: Dungeon Master

سازنده: Super Planet قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 96/273.8 مگابایت زبان:

Arena Allstars

بازی‌های سبک auto-chess کم کم جای خود را بین موبایل گیمرها باز کرده‌اند و Arena Allstars هم یکی از جدیدترین‌های همین ژانر به شمار می‌آید. در این بازی مثل سایر بازی‌های مشابه، هر دور از بازی در کمتر از 10 دقیقه به پایان می‌رسد و با احتساب اینکه نمایش بازی هم در صفحه به صورت عمودی طراحی شده می‌توانید آن را برای سرگرم شدن در زمان‌های استراحت کوتاه و یا در هنگام تردد روزمره بازی کنید.

در Arena Allstars مبارزات به صورت نوبتی انجام می‌شوند و می‌توانید به صورت همزمان با نهایتا 7 حریف مبارزه کنید. از آنجایی که زمان هر دور از بازی کوتاه است بنابراین باید انتظار یک اکشن سریع و پر زد و خورد را داشته باشید. سازندگان سعی کرده‌اند با طراحی بهینه رابط کاربری و کنترل‌های بازی تجربه بهتری از یک عنوان auto-chess عرضه کنند و تا حد خوبی هم به موفقیت دست پیدا کرده‌اند.

Arena Allstars

Arena Allstars

سازنده: Match Set Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 97/351.1 مگابایت زبان:

Soccer Manager 2020

Soccer Manager 2020 برای دوستداران فوتبال نیاز به توضیح چندانی ندارد و اگر تجربه انجام بازی‌های مربیگری را داشته باشید با مکانیزم آن بیگانه نخواهید بود. در این بازی شما در نقش یک مربی فوتبال ظاهر خواهید شد و باید تیمتان را به سوی پیروزی و قهرمانی رهبری کنید.

بازی شامل جزئیات کاملی از وظایف مربی در یک فصل فوتبالی می‌شود و با انبوهی از امکانات همچون نقل و انتقالات، انتخاب ترکیب تیم برای هر بازی، انتخاب شماره پیراهن بازیکنان، تاکتیک‌های تیمی و... رو به رو خواهید شد.

Soccer Manager 2020

Soccer Manager 2020

سازنده: Soccer Manager Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 251.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mahdi89
    mahdi89 | ۱۰ آبان ۱۳۹۸

    این هفته خوب بود

مطالب پیشنهادی