ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الکامپ تبریز
تکنولوژی

حضور اپراتور اول با شعار «هوشمند در انتخاب، اول در کسب و کار» در نمایشگاه الکامپ تبریز

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، «همراه اول» با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیکی (الکامپ) تبریز اقدام به ارائه خدمات و محصولات خود در ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۵
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، «همراه اول» با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیکی (الکامپ) تبریز اقدام به ارائه خدمات و محصولات خود در حوزه مشتریان سازمانی و شرکتی می‌کند.
براساس اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران، این اپراتور با هدف ایجاد ارتباط تجاری با شرکت ها و سازمان های شمال غرب کشور، در این نمایشگاه آخرین دستاورهای خود در زمینه محصولات و خدمات سازمانی، راهکارهای اینترنت اشیاء و زندگی هوشمند، سامانه های فروش و خدمات همراه سازمانی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.
این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

الکامپ تبریز

گفتنی‌ست همراه اول با شعار تحقق دنیای دیجیتال در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران حاضر شد و اعلام کرد که در چشم انداز پنج ساله خود اول قصد دارد با توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال کشور و ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند به یکی از رهبران بازار ICT منطقه تبدیل شود. شرکت کسب و کار نوپای حرکت اول یکی از ابزارهای همراه اول برای دستیابی به این رؤیا از طریق سرمایه گذاری جسورانه شرکتی (CVC) در حوزه های مختلف است.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی