ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نگاهی به قیمت لاستیک های خارجی در بازار + جدول

شرکت های مختلفی در زمینه ی ساخت بهترین لاستیک تکنولوژی های روز و استاندارد های جهانی فعالیت دارند. خوب است که این را بدانید نرمی، بادوامی، قدرت چسبندگی بالا و … فاکتور هایی است که ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۰

شرکت های مختلفی در زمینه ی ساخت بهترین لاستیک تکنولوژی های روز و استاندارد های جهانی فعالیت دارند. خوب است که این را بدانید نرمی، بادوامی، قدرت چسبندگی بالا و … فاکتور هایی است که لاستیک خوب می تواند دارا باشد.

در سال گذشته، بازار لاستیک روزهای آشفته ای را از اعتصاب رانندگان خودروهای سنگین به خاطر گرانی لاستیک های باری، تا کمبود و قیمت های متفاوت لاستیک های سواری در بازار گذراند. از سویی دیگر، تولیدکنندگان این صنعت نیز مانند دیگر صنایع، با مشکلات متفاوتی روبرو شدند.

امروزه یکی دغدغه های مردم قیمت خودرو و همچنین دغدغه اصلی دارندگان خودرو، قطعات یدکی آن است که درست همانند وسایل نقلیه بر روی موج گرانی سوار شده و قیمت برخی از قطعات به چندین برابر رسیده است، از جمله لاستیک اتومبیل که می‌ تواند یکی از اصلی ترین نیازهای اتومبیل و مالکان اتومبیل باشد که موج گرانی ‌ها بیشتر از همه بر روی آنان، به ویژه لاستیک های ‌خارجی تاثیر گذاشته است.

قیمت لاستیک های خارجی خودرو در بازار تهران به شرح زیر است. توجه داشته باشید که قیمت ها حدودی بوده و قیمت لاستیک با توجه به تاریخ تولید و نیز میزان موجودی در بازار ممکن است تا حدودی تغییر کند.

قیمت لاستیک

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی