ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرورگر مایکروسافت اج کرومیوم ژانویه 2020 منتشر می‌شود

مایکروسافت قصد دارد مرورگر اج کرومیوم را در تاریخ 15 ژانویه 2020 (25 دی) برای ویندوز 10، ویندوز 7، ویندوز 8 و مک او اس منتشر کند. غول نرم افزاری نسخه بتای این مرورگر، که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۴

مایکروسافت قصد دارد مرورگر اج کرومیوم را در تاریخ 15 ژانویه 2020 (25 دی) برای ویندوز 10، ویندوز 7، ویندوز 8 و مک او اس منتشر کند. غول نرم افزاری نسخه بتای این مرورگر، که بیشتر قابلیت های نسخه نهایی را دارد، منتشر کرده است.

مایکروسافت چند ماه قبل نسخه بتای مرورگر اج کرومیوم را منتشر کرده بود و قول داده بود تا ویرایش نهایی آن اوایل سال 2020 منتشر شود. نسخه بتای این مرورگر قابلیت هایی همچون سینک کردن پسوردها، تاریخچه، سایت های مورد علاقه و تنظیمات در ویندوز، مک او اس، iOS و اندروید را دارد.

به قابلیت های فوق باید ویژگی محافظت از فعالیت های اینترنتی کاربر را هم اضافه کرد که به طور پیش فرض فعال شده است.

مرورگر اج

غول نرم افزاری ساکن ردموند چند روز قبل نیز از لوگوی جدید مرورگر اج کرومیوم رونمایی کرد. لوگوی قدیمی شباهت زیادی به اینترنت اکسپلورر داشت ولی در نسخه جدید ظاهری مواج دارد.

مایکروسافت چندین قابلیت جدید را برای کسب و کارها در نسخه جدید مرورگر اج قرار داده که از جمله آنها می توان به امکان پیدا کردن همکاران، مکان اداره ها، نقشه طبقات ساختمان ها و حتی پیدا کردن معنی سرنام (Acronym) شرکت ها با تایپ کردن آنها در نوار آدرس، اشاره کرد.

امنیت و سرعت مرورگر مایکروسافت اج کرومیوم نیز در نسخه جدید بیشتر شده و در حالت پیش فرض یا Balanced mode از رصد شدن فعالیت های اینترنتی کاربر توسط سایت های بازدید نشده و همچنین از فعالیت رصد کننده های مخرب جلوگیری می کند. ممکن است برخی از تنظیماتی که کاربر برای برخی از سایت ها و تبلیغات انجام داده از بین بروند ولی به گفته مایکروسافت سایت ها همانطور که کاربر انتظار دارد نمایش داده خواهند شد.

مایکروسافت فعلاً برنامه ای برای حذف اپ اینترنت اکسپلورر از ویندوز 10 ندارد ولی به گفته این شرکت دیگر روی کامپیوترهای جدید نصب نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی