ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوچکترین دوربین 360 درجه 8K دنیا با قیمت 589 دلار معرفی شد

شرکت چینی KanDao از دومین دوربین 360 درجه جیبی خود به نام QooCam 8K رونمایی کرد. این دوربین از بالاترین رزولوشن در بین دیگر محصولات همرده برخوردار بوده و 589 دلار قیمت دارد. دوربین QooCam ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

شرکت چینی KanDao از دومین دوربین 360 درجه جیبی خود به نام QooCam 8K رونمایی کرد. این دوربین از بالاترین رزولوشن در بین دیگر محصولات همرده برخوردار بوده و 589 دلار قیمت دارد.

دوربین QooCam 8K از سنسور 20 مگاپیکسلی 1/1.7 اینچی در دو طرف برخوردار بوده و به لطف ابعاد بزرگتر نسبت به رقبا، از نمایشگر 2.4 اینچی OLED لمسی بهره می برد. کاربر می تواند از طریق نمایشگر فیلم های گرفته شده را تماشا کرده و تنظیمات لازم را حین حرکت انجام دهد.

دوربین QooCam 8K

این محصول قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و وای فای را داشته و ظرفیت حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است که قابلیت ارتقاء به کمک کارت حافظه microSD را دارد. باتری 3600 میلی آمپر ساعتی آن نیز از شارژ سریع USB PD 2.0 پشتیبانی می کند.

دوربین QooCam 8K توانایی فیلمبرداری 360 درجه با رزولوشن 8K و نرخ 30 فریم بر ثانیه، یا با رزولوشن 4K و نرخ 60 یا 30 فریم بر ثانیه را دارد. همچنین می توان با فعال کردن حالت فوق آهسته، با رزولوشن 4K و نرخ 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کرد. در تمامی حالت ها فیلمبرداری با عمق رنگ 10 بیتی انجام شده و استریم از طریق گوشی فقط با رزولوشن 4K انجام می شود.

شرکت KanDao می گوید این محصول به لطف ژیروسکوپ شش محوره و الگوریتم های پیچیده، تصویربرداری را با کمترین لرزش انجام می دهد.

علاوه بر تصویربرداری 360 درجه، دوربین QooCam 8K حالت SuperVlog را ارائه می کند که خروجی تصویر در آن صاف بوده و به راحتی با فشردن دکمه Q که کنار نمایشگر لمسی تعبیه شده، فعال می شود. این دوربین از ورودی 3.5 میلیمتری میکروفون نیز بهره  می برد و قرار است شرکت سازنده در آینده یک کیت مخصوص برای کسانی که ویدیو بلاگ تهیه می کنند، عرضه کند.

لوازم جانبی دوربین QooCam 8K

برای عکسبرداری 360 درجه سنسور 30 مگاپیکسلی با رزولوشن 7680 در 3840 پیکسل وجود داشته و عکس ها را با فرمت JPG یا RAW با عمق رنگ 12 بیتی ثبت می کند. حالتی به نام +RAW نیز در این دوربین وجود دارد که چندین عکس را با فرمت RAW گرفته و آنها را به یک عکس پر جزییات تر با عمق رنگ 16 بیتی تبدیل می کند.

دوربین QooCam 8K از هم اکنون به قیمت 589 دلار از سایت سازنده قابل پیش خرید بوده و ماه آینده میلادی به آدرس خریداران ارسال خواهد شد. قرار است لوازم جانبی آن مثل مونوپاد سلفی با پایه گوشی، قاب محافظ، قاب مخصوص آب و میکروفون ویدیو بلاگ در آینده به بازار عرضه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی