ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ پروژه ناتمامی به نام راش وارز

اگر خاطرتان باشد در یکی از هفت سنگ‌های گذشته در مورد بازی جدید استودیوی سوپر سل به نام راش وارز صحبت کرده بودیم. بازی راش وارز به صورت بتا برای گیمرهای چند کشور از جمله ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

اگر خاطرتان باشد در یکی از هفت سنگ‌های گذشته در مورد بازی جدید استودیوی سوپر سل به نام راش وارز صحبت کرده بودیم. بازی راش وارز به صورت بتا برای گیمرهای چند کشور از جمله استرالیا، نیوزیلند و کانادا در دسترس قرار گرفته بود و انتظار داشتیم سوپر سل به راحتی بازی را از فاز بتا گذر دهد.

با این حال به نظر اوضاع چندان بر وفق مراد توسعه دهندگان پیش نرفته و بازخوردهای دریافت شده از تست کنندگان آن قدرها هم مطلوب نبوده است. به همین دلیل سوپر سل اعلام کرد که بازی بعد از اتمام فاز بتا یعنی در تاریخ 30 نوامبر 2019، به طور کامل از دسترس خارج و سرورهای آن هم آفلاین خواهند شد. با اینکه قطعا اتخاذ چنین تصمیمی برای سازندگان راحت نبوده اما رو به رو شدن با یک بازی کنسل شده بهتر از مواجهه با عنوانی است که فقط نامی بزرگ را پشت خود یدک می‌کشد.

علاقه‌مندان به سبک بازی‌های ورزشی فانتزی احتمالا با نام NBA 2K Playgrounds غریبه نباشند. این سری بازی که برای کنسول‌ها منتشر شده حالا راه خود را به پلتفرم موبایل و سیستم عامل اندروید هم باز کرده است. NBA 2K Playgrounds در واقع یک بازی ورزشی آرکید است که در آن می‌توانید مسابقات 2v2 را تجربه کنید. بازی در حال حاضر برای کشورهای خاصی در فاز بتا در دسترس قرار گرفته و هنوز جزئیات دقیقی از زمان انتشار رسمی آن در دسترس نیست.

زمان زیادی از عرضه آخرین بازی از سری Might and Magic یوبی‌سافت برای موبایل می‌گذرد و آخرین عنوان از این مجموعه با نام Might and Magic: Elemental Guardians در سال 2017 برای این پلتفرم منتشر شد. با این حال اخیرا اخباری از عضو جدید این سری با نام  Might & Magic Heroes: Era of Chaos به گوش رسیده و این عنوان نقش آفرینی استراتژیک برای pre-registration در گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است.

Cracked Crusaders

بازی راش وارز

در این بازی پلتفرمر در نقش یک چوپان بیگناه قرار می‌گیرید و باید با نیروهای اهریمنی که گله گوسفندانش را ربوده‌اند مقابله کنید. بازی بیش از 100 مرحله و باس فایت‌های فراوانی دارد و تمام مشخصاتی که از یک پلتفرمر کلاسیک انتظار دارید را در خود جای داده است. چوپان بازی توانایی‌های مختلفی دارد که باید از آن‌ها برای گذراندن مراحل بازی استفاده کنید.

برای یکنواخت نشدن بازی هم می‌توانید کنترل شخصیت‌های دیگری مثل سگ گله و اردکی با نام Dory را نیز به عهده بگیرید. بعد از گذراندن مراحل و غلبه بر خطرات و دشمنانی که سر راهتان قرار می‌گیرند می‌توانید بین هر مرحله سلاح‌های خود را آپگرید کرده یا آیتم‌های جدید خریداری کنید. علاوه بر این در صورتی که هر مرحله را در کمترین مدت زمان به پایان رسانده یا تمام دشمنان موجود در آن مرحله را بکشید امتیاز اضافی به شما داده می‌شود که می‌توانید برای بهبود تجهیزاتتان از آن‌ها استفاده کنید.

Cracked Crusaders

Cracked Crusaders

سازنده: Webbysoft قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 33/54 مگابایت زبان:

Destiny's Edge

Destiny’s Edge یک بازی نقش آفرینی کلان آنلاین یا همان ممورپج جدید است که در آن نقشه‌ای بزرگ برای اکتشاف انتظارتان را می‌کشد. سازندگان بازی ادعا دارند که با گشت و گذار در بازی آنقدر لوت (loot) به دست خواهید آورد که نیازی به پرداخت هزینه‌ای برای لول آپ شدن نداشته باشید. امکان پیوستن به اتحاد سایر بازیکنان که در بازی با نام guild شناخته می‌شوند نیز وجود دارد تا بتوانید از مزایای حمله دسته جمعی و پشتیبانی سایر بازیکنان نیز استفاده کنید.

در این بازی قابلیتی تحت عنوان joint attack هم حضور دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا انرژی کاراکترتان را جمع کرده و سپس با ضربه زدن به دشمن صدمه چندین برابری به آن وارد کنید. این قابلیت می‌تواند به خصوص در هنگام مبارزه با باس‌های بازی کاربردی باشد.

Destiny's Edge

Destiny's Edge

سازنده: FunComing Game قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: متغیر مگابایت زبان:

Knightfall

Knightfall یک بازی RPG در سبک idle یا clicker است که مثل هر بازی نقش آفرینی دیگری پر از هیولاها، موجودات مختلف و همچنین باس فایت‌های فراوان می‌شود. بازی گرافیک پیکسلی زیبایی دارد و گیم‌پلی آن هم به خوبی طراحی شده است. یکی از نکات جالب در Knightfall این است که کاراکتر اصلی شباهت زیادی به شخصیت بازی Shovel Knight دارد اما هرچه که هست به عنوان یک بازی پریمیوم می‌توان گفت که تجربه خوبی از یک عنوان در سبک idle RPG ارائه می‌کند.

Knightfall

Knightfall

سازنده: o3one kinetics قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 31 مگابایت زبان:

Draw Car 3D

این بازی یک عنوان آرکید است که گیم‌پلی مفرح و ساده‌ای دارد و در آن باید ماشین نقاشی کرده و سپس با آن در مسابقه شرکت کنید. البته ماشینی که طراحی می‌کنید لازم نیست شباهتی به یک خودروی واقعی داشته باشد و هر طرحی قبول است، به شرط اینکه بتواند از موانع مختلف بازی عبور کند.

نکته اصلی در نظر گرفتن فیزیک در Draw Car 3D است که هم چالش اصلی را برایتان به وجود می‌آورد و هم می‌تواند راهگشای شما برای بردن مسابقه باشد. در واقع برای برنده شدن باید با آزمون و خطا پیش بروید تا بهترین مدل را برای برد طراحی کنید.

Draw Car 3D

Draw Car 3D

سازنده: VOODOO قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 45/213.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۸ آبان ۱۳۹۸

    بازیا این هفته جالب نبودن

مطالب پیشنهادی