سامسونگ به تقلید از اپل کسب و کار خدماتی راه اندازی میکند
سامسونگ قصد دارد با تقلید از اپل، کسب و کار خدمات محور خود را با ارزش سالیانه 50 میلیارد دلار راه اندازی کند. غول فناوری کره ای امیدوار است با کسب درآمد از راه فروش ...
سامسونگ قصد دارد با تقلید از اپل، کسب و کار خدمات محور خود را با ارزش سالیانه 50 میلیارد دلار راه اندازی کند. غول فناوری کره ای امیدوار است با کسب درآمد از راه فروش حق عضویت، کاهش فروش تلفن های هوشمند را جبران کند.
سامسونگ در طول چهار سال گذشته سرمایه گذاری های کلانی در حوزه نرم افزار انجام داده. یکی از مدیران ارشد این شرکت می گوید سامسونگ قصد دارد با راه اندازی بخش خدماتی کسب و کار خود تجربه معنی داری برای مشتریان فراهم کند.
تحلیلگران پیش بینی می کنند در آینده نزدیک صادرات تلفن های هوشمند شرکت سامسونگ فقط 1 تا 2 درصد رشد کند. به همین دلیل سازنده کره ای امیدوار است با کسب درآمد از راه اشتراک کاربران، به رشد کسب و کار خود ادامه دهد.
یکی از مدیران ارشد سامسونگ در گفتگویی با روزنامه فایننشال تایمز می گوید موج جدیدی از تکنولوژی ها در راه هستند که می توان از آنها به خدمات مبتنی بر فضای ابری، اتصالات پیشرفته، اتصالات مقیاس بزرگ به کمک فناوری 5G و هوش مصنوعی اشاره کرد.
غول فناوری کره جنوبی امیدوار است 1 میلیارد حساب کاربری در پلتفرم خانه هوشمند این شرکت به نام SmartThings ایجاد شود. یکی از مدیران ارشد این کمپانی می گوید:
«اول باید محصول خوبی تولید کنیم که مردم واقعا از آن استفاده می کنند. سپس با مقیاس پذیری می توان به درآمد رسید. نباید این روند را وارونه طی کرد که اشتباه رایجی است. بازه زمانی مقیاس پذیری، دو تا سه سال است که در این مدت باید به دنبال فرصت های نوآوری در خدمات باشیم.»
یکی از روش های کسب درآمد، مدل به اشتراک گذاری کسب درآمدهاست که در آن بخشی از درآمدها به واسطه تراکنش ها عاید سامسونگ می شود. این شرکت با مستر کارت قراردادی امضاء کرده که مشتریان می توانند مواد غذایی را از یخچال های متعلق به سامسونگ سفارش دهند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

دوستانی که برنامه میهن پراکسی رو دانلود کردن آپلودش کنن تو picofile.com
ایران به تقلید ازکره شمالی اینترنت را بر روی مردم بست
ملتهای آزاد و قانونمند به دلیل آرامش و ... درباره هر مطلبی که در نت میخوانند کامنت مرتبط منتشر میکنند اما ما رو ببین. تقریبا هیچ کامنت مرتبطی در برای پستها نیست. هر پست فرصتی موقتی و غالبا بی فایده برای درد دل. دلهای پرخون. مملکتی با این همه منابع انسانی و طبیعی... اون وقت فکرمون شده نیازها و حقوق اولیهمون...
فعلا جنوب سیستان و بلوچستان که خبری از وصل شدن اینترنت نیست طرف ما که کلا نه جنگ بود نه چیزی
چرا مزدم سیستان نیومدن بیرون اونورا که وضعیت اقتصادی جالب نیست تا جایی که من میدونم
وزیر جوان بی خاصیت
نت وصل کن
دوستان اینترنت نیست نمیتونم سرچ کنم یه روش خودکشی بدون درد رو بگید
البته چند شب پیش لوله بخاری رو در آوردم تا با گاز منواکسید بمیرم ولی فقط باعث سوزش شدید چشم شد
بجز اون یه روش خودکشی پیشنهاد بدید
داداش شوخیشم خوب نیس ، نکن.
اونایی که اینترنتو قطع کردن همینو میخوان. میخوای به اینیکی خواستهشون هم برسن؟!
تقلید ؟ ?
میهن پراکسی دات بلاگ دات ای ار
سریع برین
سرعتش فوقالعاده کنده
چس کیلوبایت ه
ادمای ناشکری مثله تو لیاقتشون شعب ابوطالبه!
داداش برنامه رو اگه دان کردی آپلودش کن توی پیکو فایل
قدر بدون. من که تا رفتم بسته شد سایت
برای من هیچ کدوم کار نکرد
برنامه رو دان کنین. اموزششم ک نوشته. البته تو منطقه ما بیشتر با نت ایرانسل جواب میده
کدوم برنامه از کدوملینک ؟ لطفا سریع بگو. سایتش رو بستن
آقا دمت گرم .یکی از کارهای من را راه انداخت . یک سایت بود که شدیدا به محتوای متنش نیازش داشتم.