ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قطعی اینترنت مبین نت
تکنولوژی

مبین‌نت قطعی اینترنت را برای مشترکین خود جبران کرد

شرکت ارتباطات مبین‌نت در راستای صیانت از حق و حقوق مشتریان خود قصد دارد تا ۷ روز اعتبار زمانی به تمامی مشترکینی که اینترنت‌شان در چند روز گذشته دچار اختلال شده بود اضافه کند. با ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۷

شرکت ارتباطات مبین‌نت در راستای صیانت از حق و حقوق مشتریان خود قصد دارد تا ۷ روز اعتبار زمانی به تمامی مشترکینی که اینترنت‌شان در چند روز گذشته دچار اختلال شده بود اضافه کند.

با قطعی اینترنت برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خطوط اینترنت سعی کردند تا این قطعی را برای مشترکین خود به نوبه‌ای جبران کنند؛ از اپراتورهای موبایل گرفته تا شرکت مخابرات که چندی پیش اخبار خود را در این زمینه منتشر ساخت. در همین راستا شرکت ارتباطات مبین‌نت نیز به منظور صیانت از حقوق مشترکین خود، به تمام مشترکین این شرکت که در زمان بروز اختلال دارای طرح فعال بوده‌اند، 7 روز اعتبار زمانی اضافه می‌کند.

مبین‌نت همچنین اعلام کرده اگر مشترکینی در روزهای قطعی اینترنت ضمن تمام شدن اعتبار زمانی، حجم موجود در حساب خود را نیز نتوانسته‌اند استفاده کنند، حجم از دست‌ رفته را برای این مشترکین جبران خواهد کرد.

قطعی اینترنت مبین نت

این شرکت تصریح کرد مشترکین برای استفاده از این اعتبار می‌توانند تا روز ۱۳ آذر ماه با ورود به حساب کاربری خود در سامانه My.mobinnet.ir نسبت به ثبت تیکت اقدام کنند.

شایان ذکر است تمام مشترکین برای استفاده از این اعتبار زمانی باید طرح فعال داشته باشند و این اعتبار به طرح‌های منقضی تعلق نخواهد گرفت. مبین‌نت اعلام کرده که «وجود خود را وامدار مشترکین اینترنت دانسته و علی‌رغم قطع شدن اینترنت به دستور نهادهای حاکمیتی خود را موظف به جبران خسارت وارده به مشترکین می‌داند.» بر اساس بیانیه‌ای که این شرکت در اختیار دیجیاتو قرار داده، گفته می‌شود که این شرکت تمام تلاش خود را از ابتدای قطعی برای اتصال مجدد کاربران به کار بسته بود و جزو اولین شرکت‌هایی بود که اینترنت را برای مشترکین خود متصل کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Mkton
    Mkton | ۵ آذر ۱۳۹۸

    مبین نت که کثیف ترین خدمات دهی رو داره سرویس وایمکسی که 540 هزار تومان پرداخت کرده بودم رو از کار انداختن و به هیچ جاشونم نبود. کلا مضخرفترین سرویسه . ترافیک خورشم که دو برابر اپراتورهای دیگر. کلا سمت مبین نت نیایید.

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۴ آذر ۱۳۹۸

    ایرانسل و همراه اول همچنان صدرنشین در کسب نارضایتی مردم

  • حمید
    حمید | ۴ آذر ۱۳۹۸

    خیلی خوبه که حق رو به امتیاز تبدیل میکنند ??
    این جبران نیست وظیفست و باید انجام بشه

    • mojtabamollaie01
      mojtabamollaie01 | ۵ آذر ۱۳۹۸

      اینجا ایرانه.همه حق ها رو با منت بهت میدن.اونم با هزارتا درد سر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی