ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انفجار
تکنولوژی

انفجار عظیم کارخانه پتروشیمی در تگزاس و تخلیه مناطق اطراف

انفجاری شدید در یکی از کارخانه‌های تولیدات پتروشیمی به نام گروه TPC در تگزاس آمریکا باعث شکسته شدن شیشه‌ها و پرتاب گلوله‌های آتشین شده است. به گفته خبرگزاری‌ها، این انفجار تا شعاع چندین کیلومتری حس ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

انفجاری شدید در یکی از کارخانه‌های تولیدات پتروشیمی به نام گروه TPC در تگزاس آمریکا باعث شکسته شدن شیشه‌ها و پرتاب گلوله‌های آتشین شده است. به گفته خبرگزاری‌ها، این انفجار تا شعاع چندین کیلومتری حس شده و زندگی بسیاری را مختل کرده است.

این انفجار که در نزدیکی مرز ایالت تگزاس و لوییزیانا رخ داده، باعث شده تا بسیاری مجبور به ترک خانه‌هایشان شوند. به افرادی که در یک کیلومتری این کارخانه زندگی می‌کنند، پیشنهاد شده است تا خانه هایشان را ترک کرده و به مکانی امن‌تر نقل مکان کنند. تاکنون تنها تصاویری که از این اتفاق موجود بوده، توسط شهروندان در فضای مجازی منتشر شده و منابع رسمی هنوز ویدیو یا تصویر مشخصی از این انفجار نشر نداده‌اند.

انفجار

این اتفال در نیمه شب گذشته رخ داده و گفته می‌شود به دلیل پرتاب گلوله‌های آتشین و وجود مواد شیمیایی در هوای اطرف کارخانه، خانه‌های جنوبی تخلیه شده‌اند. همچنین آزادراه‌هایی که به این کارخانه ختم می‌شدند نیز توسط پلیس محلی بسته شده و به شهروندانی که در این آزادراه‌ها و به خصوص آزادراه I-10 حضور داشتند، گفته شده در مکانی سر بسته پناه بگیرند.

به نظر می‌رسد که مواد شیمیایی موجود در هوای اطراف، برای تنفس مناسب نبوده و بهتر است تا ساعت ۶ صبح (به وقت محلی)، شهروندان در مکانی سربسته بمانند. تاکنون نیز این انفجار ۳ نفر را مجروح کرده، ولی خوشبختانه کسی فوت نکرده است. خبرگزاری ABC News می‌گوید که موج این انفجار تا شعاع ۶۴ کیلومتری نیز حس شده است.

انفجار

همچنین اخباری وجود دارد که می‌گوید آتش سوزی و انفجارهای متعدد همچنان رخ می‌دهند و به نظر می‌رسد که بسیاری از تجهیزات و بخش‌های دیگر این کارخانه در حال سوختن و انفجار هستند. البته گفتنی است که این تنها انفجار اخیر کارخانه‌های پتروشیمی در آمریکا نبوده و در چند سال اخیر، چند مورد دیگر از این دست اتفاقات برای کارخانه‌های این کشور افتاده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۶ آذر ۱۳۹۸

    کار طرفدارای محیط زیسته:)

مطالب پیشنهادی