ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مینی LED
تکنولوژی

استفاده از نمایشگر جدید در مدل های ۲۰۲۰ آیپد و مک بوک؛ پیش بینی جدید مینگ-چی کو

طبق یادداشتی که اخیرا از مینگ-چی کو تحلیلگر ارشد موسسه TF Securities منتشر شده اپل قصد دارد از تکنولوژی نمایشگر جدیدی به نام مینی LED در سری لپ تاپ ها و تبلت های سال آینده خود استفاده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

طبق یادداشتی که اخیرا از مینگ-چی کو تحلیلگر ارشد موسسه TF Securities منتشر شده اپل قصد دارد از تکنولوژی نمایشگر جدیدی به نام مینی LED در سری لپ تاپ ها و تبلت های سال آینده خود استفاده نماید.

براساس این یادداشت اپل در تلاش است تا ۶ محصول جدید شامل آیپد پرو «پیشرفته» که در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ از راه می رسد و مک پرو ۱۶ اینچی که در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ عرضه می شود را همراه با این تکنولوژی نمایشگر عرضه نماید.

کو پیشتر در یادداشت دیگری نوشته بود که به باورش نمایشگرهای مینی LED تکنولوژی کلیدی و متمایز کننده اپل در محصولات ابعاد متوسطش به شمار می روند (منظور گجت هایی است که بزرگ تر از آیفون هستند).

کو در یادداشت روز دوشنبه خود اینطور آورده:

ما باور داریم که اپل قصد دارد چهار تا شش محصول را به همراه مینی LED تولید کند؛ محصول اول که در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ عرضه می شود آیپد پرو پیشرفته است که به پردازنده A14X و یک نمایشگر ۱۲.۹ اینچی مجهز خواهد شد و محصول دوم که در سه ماهه آخر عرضه می شود مک بوک پرو ۱۶ اینچی است.

نمایشگرهای مینی LED چندین مزیت نسبت به انواع LCD و OLED دارند که هم اکنون روی گجت های مختلف به کار گرفته می شوند. این محصولات ضمن آنکه کنتراست بالاتری دارند، کمتر احتمال دارد که دچار سوختگی پیکسلی شوند. منظور از سوختگی پیکسل زمانی است که تصویر به صورت دائمی روی بخشی از نمایشگر که دچار ایراد شده نمایش داده می شود. آیفون های اپل هم اکنون هم با نمایشگرهای LCD ساخته می شوند و هم اولد که بر حسب مدل می تواند متفاوت باشد.

کو در ادامه یادداشت خود آورده است:

ما باور داریم که تکنولوژی مینی LED میتواند بهبود قابل توجهی را در بهره وری و تجربه کاربر از سرگرمی ایجاد نماید.

مینگ-چی کو به خاطر انتشار تحقیقاتش در مورد محصولات معرفی نشده اپل که با استناد بر دیتای به دست آمده از زنجیره تامین این شرکت صورت می گیرند، شهرت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی