ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S10 لایت
تکنولوژی

تصاویر لو رفته از گلکسی S10 لایت خبر از طراحی جدید می‌دهند

زمانی که همگان انتظار افشای تصاویر یا رندرهای خانواده گلکسی S11 را دارند، در چرخشی عجیب رندرهای گلکسی S10 لایت افشا شده است. بنا بر افشاگر معروف OnLeaks، این تصاویر مربوط به گوشی‌ پایین رده ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

زمانی که همگان انتظار افشای تصاویر یا رندرهای خانواده گلکسی S11 را دارند، در چرخشی عجیب رندرهای گلکسی S10 لایت افشا شده است. بنا بر افشاگر معروف OnLeaks، این تصاویر مربوط به گوشی‌ پایین رده خانواده فعلی سامسونگ است.

با توجه به تصاویری که این افشاگر لو داده است، می‌توان گفت که سامسونگ طراحی جدیدی برای گوشی پایین رده خود در نظر گرفته و گلکسی S10 لایت بیشتر به خانواده گلکسی S11 شباهت دارد تا گلکسی S10. دلیل آن هم این است که این گوشی از یک نمایشگر سوراخ دار بهره می‌برد و در تصاویر به خوبی معلوم است که این سوراخ در بالای صفحه و در وسط آن قرار گرفته و خبری از طراحی‌های عجیب در این گوشی نیستم. علاوه بر این حاشیه نمایشگر کوچکی نیز در پایین این پنل به چشم می‌خورد.

گلکسی S10 لایت

اگر به قاب پشتی گلکسی S10 لایت نیز نگاهی بیاندازید، با قابی تماما شیشه‌ای رو به رو خواهید شد که ماژول دوربین مستطیلی شکل را در خود جای داده است. این ماژول شباهت زیادی به رندرهای لو رفته از خانواده گلکسی S11 دارد. با این حال OnLeaks می‌گوید که نمی‌تواند چینش سنسورهای این گوشی را تایید کند. از همین رو تصاویر رندر شده، هم دوربین‌های ۳ گانه دارند و هم ۴ گانه. با این حال انتظار می‌رود که این گوشی از سنسور پریسکوپی با بزرگ‌نمایی بالا و با کیفیت بهره ببرد.

گلکسی S10 لایت

جزئیات دیگری هم از این گوشی منتشر شده که از بین آن‌ها، می‌توان به بدنه فلری آن اشاره کرد. علاوه بر آن، سامسونگ قصد دارد در گلکسی S10 لایت از درگاه USB-C استفاده کند. همچنین دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و خاموش و روشن کردن گوشی نیز در لبه راستی گلکسی S10 لایت جا خوش کرده‌اند.

در نهایت نیز می توان به عدم استفاده گلکسی S10 لایت ار جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد که با توجه به روند معرفی گوشی‌های اخیر سامسونگ بدون این درگاه، چندان هم غالفگیرانه نیست. زمان عرضه این گوشی هم چیزی است که افشاگر OnLeaks به آن اشاره‌ای نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hassan13766
    hassan13766 | ۱۴ آذر ۱۳۹۸

    چقدر به آنر v30 شباهت داره

مطالب پیشنهادی