ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا ۲.۳
تکنولوژی

نوکیا ۲.۳ معرفی شد؛ پایین‌رده‌ای با شارژدهی ۲ روزه

امروز نوکیا از جدیدترین گوشی پایین‌رده خود به نام نوکیا ۲.۳ پرده برداشت. این گوشی با طراحی معمولی و سیستم‌عامل اندروید وان قصد دارد تا گوشی اول بسیاری از کاربران باشد. قیمت ۱۲۰ دلاری آن ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

امروز نوکیا از جدیدترین گوشی پایین‌رده خود به نام نوکیا ۲.۳ پرده برداشت. این گوشی با طراحی معمولی و سیستم‌عامل اندروید وان قصد دارد تا گوشی اول بسیاری از کاربران باشد. قیمت ۱۲۰ دلاری آن نیز گواهی بر این موضوع است.

طراحی نوکیا ۲.۳ بسیار ساده بوده و کاملا مشخص است که نوکیا دنبال طراحی‌های عجیب و غریب نرفته است. نمایشگر این گوشی ۶.۲ اینچی بوده که یک ناچ V شکل را در خود جای داده است. رزولوشن این نمایشگر نیز ۷۲۰P انتخاب شده که به خوبی با معیارهای گوشی پایین‌رده جور در می‌آید. در لبه کناری این گوشی نیز دکمه مخصوص دستیار گوگل به چشم می‌خورد.

اما قاب پشتی نوکیا ۲.۳ از جنس پلیمر بوده و پوششی با الگو‌های نواری شکل دارد تا کاربر راحت‌تر آن را در دست بگیرد. علاوه بر این، قاب پشتی جایی است که دوربین دو گانه ۱۳ مگایپکسلی با دریچه دیافراگم ۲.۲ و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی یافت می‌شود. دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسل و با گشودگی دیافراگم ۲.۴ در بالای نمایشگر یافت می‌شود.

نوکیا ۲.۳

وظایف پردازشی نیز بر عهده چیپست مدیاتک هلیو A22 و به همراه ۲ گیگابایت رم است. فضای ذخیره‌سازی هم که برای نوکیا ۲.۳ در نظر گرفته شده، ۳۲ گیایابت است. اما باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت عنوان شده و بر اساس اداعا‌های نوکیا‌، می‌تواند تا دو روز کاربر را از شارژ کردن بی‌نیاز کند. البته اگر این ادعا درست باشد، کاربران دلایل بسیاری دارند تا خوشحال شوند، زیرا این گوشی از هیچگونه تکنولوژی شارژ سریع استفاده نمی‌کند و مجبورند با سرعت ۵ وات ساعت باتری حجیم نوکیا ۲.۳ را شارژ کنند.

سیستم‌عامل نوکیا ۲.۳ نیز اندروید وان نسخه ۹ است. پس نباید انتظار شخصی‌سازی‌های نوکیا را در این گوشی داشته باشیم. البته این کمپانی همواره گوشی‌های خود را به جدیدترین نسخه از اندروید بروزرسانی کرده ولی در رابطه با زمان آن، چیزی نگفته است. با این حال، نوکیا ۲.۳ در ۳ رنگ سبز، مشکی و شنی و به قیمت ۱۲۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمید
    حمید | ۱۵ آذر ۱۳۹۸

    امروز نه دیروز! به وقت ایران 20.30

مطالب پیشنهادی