ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین گوشی دنیا با اسنپدراگون 865 معرفی شد: ZTE اکسون 10s پرو 5G

کمپانی ZTE از اکسون 10s پرو 5G رونمایی کرد. این گوشی با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 865، پشتیبانی از 5G دو حالته مستقل و غیر مستقل، وای فای 6 و رم LPDDR5 سال آینده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۵

کمپانی ZTE از اکسون 10s پرو 5G رونمایی کرد. این گوشی با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 865، پشتیبانی از 5G دو حالته مستقل و غیر مستقل، وای فای 6 و رم LPDDR5 سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

«Feng Xu»، مدیرعامل بخش موبایل کمپانی ZTE در حالی که گوشی اکسون 10s پرو 5G را در دست گرفته بود، آن را معرفی کرد.

کمپانی ZTE از گوشی اسکون 10s پرو 5G رونمایی کرد

رندرها و تصاویر زنده منتشر شده از این گوشی نشان می دهند که این محصول تفاوت چندانی با نسل قبلی خود یعنی گوشی اکسون 10 پرو 5G نداشته و پیش بینی می شود با شروع قیمت کمتر از 450 دلار به بازار عرضه شود.

اکسون 10s پرو 5G در کنار چیپست قدرتمند اسنپدراگون 865، از حافظه رم LPDDR5 برخوردار بوده و حافظه داخلی آن از استاندارد UFS3.0 پشتیبانی می کند. کمپانی چینی مورد بحث علاوه بر رونمایی از این گوشی، موتور بهبود دهنده هوش مصنوعی Z-Booster 2.0 را نیز معرفی کرد که به کمک هوش مصنوعی به اجرای روانتر بازی ها و اپ ها کمک می کند.

اکسون 10s پرو 5G

اکسون 10s پرو 5G برای اولین بار با رابط کاربری MiFavor 10 که بر مبنای اندروید 10 توسعه داده شده، به بازار عرضه می شود. این گوشی اولین محصول کمپانی ZTE است که با این رابط کاربری و آیکون های جدید، دارک مود، ژست های حرکتی، کنترل شبکه و قابلیت های متعدد دیگر به بازار عرضه می شود.

از آنجا که گوشی مورد بحث از اینترنت 5G پشتیبانی می کند، کاربر می تواند بسته به پوشش شبکه در مکان های مختلف، فقط به اینترنت 5G متصل شده و یا از آن صرف نظر کند. کمپانی ZTE مدعی شده این گوشی با 175 گرم وزن و 7.9 میلیمتر ضخامت، یکی از باریک ترین گوشی های 5G بازار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی